تاریخ : 1400/01/4 16:54
شناسه : 398757

مدیر خانه ایثارگران استان تهران گفت: روند دریافت واکسن کرونا ایثارگران در جریان دستورکار خانه ایثارگران است.



اکبر حیدریان در گفتگو با خبرنگار شاخه سبز به اهمیت ویژه حفظ سلامت ایثارگران اشاره کرد و گفت: با هماهنگی وزارت بهداشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری خانه ایثارگران مقرر شده از اسفند ماه سال گذشته، به تدریج گروه های پرخطر مانند افراد مسن و دارای بیماری های زمینه ای در اولویت نوبت دریافت واکسن کرونا قرار بگیرند.


حیدریان به اهم فعالیت های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این خانه پرداخت و اظهار داشت : خانه ایثارگران با تشکیل قرارگاه بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا در کنار کادر درمانی و برادران سپاه همچنان در حال خدمت رسانی به مردم شریف می باشند و تاکنون در چندین نوبت اقدام به گندزدایی و سمپاشی معابر پر رفت و آمد نموده اند. همچنین توزیع ماسک و ماده ضدعفونی کننده از دیگر اقدامات این قرارگاه بوده است. 


* تغییر وضعیت استخدامی ایثارگران

  مدیر خانه ایثارگران استان تهران تصریح کرد : در زمینه تغيير استخدامی ایثارگران اقداماتی انجام شده و با بخشنامه ی جدید، کلیه ایثارگرانی که در مرکز دولتی و خصوصی مشغول به کار هستند، می توانند جهت تبدیل وضعیت استخدامی خود به واحد "ایثارگران نیروی تحت خدمت" مراجعه نمایند و نامه مرتبط به تبدیل وضعیت استخدامی خود را دریافت نمایند.


وی در انتها به مشکل بیمه و درمان ایثارگران اشاره کرد و افزود : جهت پوشش مناسب بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی در حال عقد قرارداد با این سازمان هستیم تا عزیزان در خصوص درمان خود و خانواده محترمشان کمترین دغدغه را داشته باشند. 



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید