گروه: سیاسی / قضایی
تاریخ : 1400/01/5 18:54
شناسه : 398759

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران گفت : نباید توجه به کمیت موجب غفلت از کیفیت کار شود.



 به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخه سبز  - اکبر حیدریان با اشاره بر اینکه انتظار معیشت بدون سختی و مشکلات انتظاری نابجا و بدور از واقعیت است، افزود : اگر این آمادگی را در برابر سختی ها و مشکلات داشته باشیم، تحمل آن برایمان راحت تر شده و بدنبال گره گشایی می گردیم.


  حیدریان با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مردم و جامعه هدف در این خانه از اهم فعالیت ما محسوب می شود و یک توفیق الهی است، گفت : آیت الله رئیسی همواره بر رسیدگی عادلانه در اجرای حق و عدالت تاکید دارند و اشاره می کنند که توجه به کمیت نباید موجب غفلت از کیفیت کار شود؛ خدا را شاکریم که طبق این روال در خانه ایثارگران آن هم در بحران کرونا همراه جهادی مردم بودیم. 


  مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با تاکید بر تقدیر رئیس قوه قضائیه از حرکت جهادی دست اندرکاران در در شرایط کرونایی، ادامه داد: اگر این قوه نسبت به دوره های گذشته عملکرد خوبی حتی در بحران ارائه کرده است. ما نیز به تبعیت از عملکرد شایان با تحت پوشش دادن نیروهای جهادی خود از آغاز شیوع ویروس به میدان آمدیم؛ آنچنان که در جبهه مبارزه می کردیم هم اکنون در خط مقدم بیماری برای جلوگیری از شیوع این ویروس اقدامات موثری انجام دادیم.  


وی افزود: از آغاز شیوع بیماری با نیروی های جهادی خود اقدام به سمپاشی، گندزدایی معابر پر رفت و آمد کردیم و با توزیع اقلام بهداشتی همچون ماسک همگام با همنوعان خود شدیم.  


حیدریان تصریح کرد : اقدام قابل تقدیر نیروهای جهادی ما بگونه ایست که روند کمک های مومنانه را ادامه دار ساختند و با توزیع 3 هزار بسته کمک معیشتی و پخت روزانه هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم استان تهران همگام با تسریع مشکلات مردم استان تهران در تمامی مناطق شدند. 



   انتهای پیام /

پاسخی بگذارید