تاریخ : 1400/01/7 15:47
شناسه : 398762

مدیر خانه ایثارگران استان تهران حفظ و ترویج همبستگی نیاز امروز اعتلای کشور عنوان کرد و زنده نگه داشتن آن در بین نسل جوان را از موضوعات مهم دانست.



به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخه سبز - اکبر حیدریان مشاور دبیر خانه ایثارگران کل کشور و مدیر خانه ایثارگران استان تهران، اظهار داشت : ما همیشه به یاد خواهیم داشت عزیزانی را که برای تحقق آرامش امروز ما از گرانبهاترین و بالاترین سرمایه خویش گذشتند و در برابر تجاوز و خودخواهی‌های دشمنان ایستادند و از مرز و بوم کشورمان دفاع کردند.


حیدریان ادامه داد : در حال حاضر وظیفه ما در قبال خانواده شهدا و ایثارگران عزیز بسیار سنگین است و باید تلاش کنیم تا با خدمت صادقانه، ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

مدیر خانه ایثارگران استان تهران خاطر نشان کرد: ایثارگران چه در زمان جنگ و چه در شرایط کنونی که بیماری کرونا همه گیر شده است، در خدمت به مردم بخوبی عمل کرده اند. جامعه هنگامی که از فرهنگ ایثار دور شود، حل کردن مشکلات آن جامعه سخت خواهد شد.


وی وحدت، انسجام و یکپارچگی را رمز موفقیت ملت ایران در برابر دشمن را طی هشت سال جنگ تحمیلی بیان و تصریح کرد: به طور قطع امروز نیز همبستگی، موجب اعتلای بیش از پیش کشورمان خواهد بود.


حیدریان بر ضرورت تقویت اعتماد ملی در جامعه با تأسی از سیره امام راحل عظیم الشان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تأکید و خاطرنشان کرد: این موضوع، وظیفه ای برای همه شهروندان بویژه مسوولان ، گروه های مرجع و اقشار مختلف مردمی است.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید