تاریخ : 1400/01/8 13:31
شناسه : 398765

مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ دنیای زیبای من و اهدای جوایز به برندگان مسابقه در روز نیمه شعبان در ایوان انتظار برگزار می گردد.



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - محسن دستمالچی رئیس فرهنگسرای ولاء با اعلام خبر فوق افزود: با پایان یافتن داوری مسابقه بزرگ دنیای زیبای من که در 2 رشته نقاشی و قصه گویی برگزار شده بود و مشخص شدن 36 برنده ، مراسم اختتامیه همزمان با نیمه شعبان و سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و با حضور شخصیت های فرهنگی هنری کشور در ایوان انتظار مترو میدان ولی عصر(عج) برگزار خواهد شد.
 
بنا بر این گزارش رئیس فرهنگسرای ولاء افزود:بیش از 1600 اثرشامل 1436 نفر در رشته نقاشی و 229 نفر دررشته قصه گویی در این مسابقه شرکت کرده بودند که با داوری انجام شده توسط آقایان مصطفی رحماندوست، محمدرضا سرشار و کمیل کریمی، 36 نفر برنده از جوایز نفیسی از قبیل دوچرخه، تبلت و کارت های هدیه نقدی برخوردار خواهند شد.
 
این گزارش می افزاید: بر اساس گفته دستمالچی اجرای نقالی و منقبت خوانی ویژه ولادت حضرت مهدی(عج)، اجرای گروه سرود دانش آموزی گروه فرهنگی اسرا و برپایی نمایشگاه آثار برتر مسابقه از جمله برنامه های جنبی مراسم اختتامیه است که در روز دوشنبه نهم فروردین ماه از ساعت 10 تا 12در ایوان انتظار برگزار خواهد شد.
 
علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به تهران ، ایوان انتظار متروی حضرت ولی عصر(عج)مراجعه کنند.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید