تاریخ : 1400/01/11 15:46
شناسه : 398772

مدیر خانه ایثارگران استان تهران گفت: ایثارگران تجلی واقعی و نمود عینی انسان منتظر هستند.




به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخه سبز - اکبر حیدریان مدیر خانه ایثارگران استان تهران عنوان داشت: این خانه همواره بر این اصل اعتقاد داشته که جانبازان و ایثارگران زمینه سازان ظهور حضرت حجت (عج) هستند و خدمت به آنان را توفیق الهی می داند.

حیدریان افزود : چه توفیقی بالاتر از این که انسان در خدمت جامعه و انسان هایی قرار گیرد و همه دارایی خود را در اوج انتظار فدا کند. شهدا، خانواده ی معظم ایشان، جانبازان و رزمندگان گرامی که تجلی واقعی و نمود عینی انسان منتظر هستند و پاره ی تن و جوانی خود را فدا کردند و چه سعادتی بالاتر از این که انسان در خدمت منتظران واقعی حضرت حجت (عج) باشند.

وی تصریح داشت: امروز معضل و دغدغه ی اصلی جامعه ایثارگری اشتغال است. از برنامه های این خانه برگزاری جلسات متعدد با سازمان های ذیربط به این حوزه جهت رفع مشکل اشتغال جامعه بزرگ ایثارگری می‌باشد.


مدیر خانه ایثارگران استان تهران گفت: البته هم اکنون در راستای تغییر وضعیت استخدامی عزیزان ایثارگری که در ادارات، سازمان ها و کارخانجات بصورت قراردادی یا پیمانی اشتغال دارند به وضعیت رسمی، در حال انجام است. به همین منظور ایثارگران عزیز می‌توانند با دریافت نامه برای محل کار خود به خانه ایثارگران مراجعه نمایند.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید