تاریخ : 1400/01/15 11:09
شناسه : 398774

مدیر خانه ایثارگران استان تهران از پخت و توزیع روزانه هزار پرس غذای گرم توسط این خانه خبر داد.



   
به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخه سبز - اکبر حیدریان با اشاره بر اینکه رزمایش کمک مومنانه توانست اقشار آسیب پذیر را در کشور از گزند بیشتر کرونا مصون نگه دارد، افزود: رزمایش کمک مومنانه با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در چندین مرحله اجرا و طی آن خانواده‌های زیادی بسته‌های معیشت خود را دریافت کردند. 


حیدریان تصریح داشت : با توجه به همه گیری بیماری کرونا تصمیم گرفته شد که مرکز واقع در خانه ایثارگران استان تهران در قالب کمک‌های مومنانه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تهیه هزار پرس غذای گرم بپردازد.  


وی افزود : در این رزمایش خداپسندانه و کمک به محرومان شهرستان های استان تهران ، پخت و توزیع روزانه بیش از هزار پرس غذای گرم به همّت قرارگاه جهادی این خانه در دستورکار قرار گرفت و تمامی پرس های غذای گرم پس از تهیه در بین روستاییان و محرومان روزانه توزیع می شود. 


مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران در انتها گفت : این روند توسط مدیر مسوولان فعال در زیر شاخه های خانه ایثارگران استان تهران در شهرستان های این استان انجام می شود که با شناسایی و رصد نیازمندان و ایثارگران ویژه مشمول به رسیدگی کمک بسزایی در توزیع این بسته ها می کنند. 




  انتهای پیام /



پاسخی بگذارید