تاریخ : 1400/02/8 12:54
شناسه : 398789

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال با غلبه بر ویروس کرونا، پیروزی های بزرگی در سال جدید پیش روی ایرانیان است.



به گزارش خبرنگار شاخه سبز از شهرستان ری - سردار غلامرضا سلیمانی در ششمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران بیان کرد: بسیج بعنوان خدمتگزار مردم در مقابله با بیماری کرونا و در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب وارد میدان شد و با جمع آوری کمک های مردمی، پس از شناسایی خانواده های واجد الشرایط به یاری نیازمندان پرداخت. 

سلیمانی افزود : این رزمایش به خواست خیرین در این ماه مبارک، بصورت دو مرحله ای انجام می شود که امروز همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) مرحله اول آن در سراسر کشور صورت می گیرد . 


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امیدواریم این اقدام را با کمک مردم در مورد زندانیان غیر عمد امتداد بخشیم. لازم بذکر است که از هفته بسیج این گام برداشته شده است، چنانچه تاکنون بیش از 6 هزار زندانی غیرعمد آزاد شدند. 


وی در ادامه به دیگر اقدامات اشاره کرد و افزود: ساخت مسکن محرومان، تسهیل ازدواج جوانان، تامین جهیزیه و اشتغالزایی با مشارکت بسیج سازندگی و نهادهای حمایتی انجام شده است. 


سلیمانی یادآور شد : در مقابله با بیماری کرونا، طرح شهید سلیمانی می تواند حتی در شرایط کنونی که نرخ ابتلای بیماری افزایش یافته، را کنترل کرده و میزان مرگ و میر را کاهش دهد. 


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه سال جدید سال غلبه بر ویروس کرونا، تحقق اقتصاد مقاومتی و پیروزی ملت ایران است، گفت :  با وحدت و انسجام مردم بدون تردید، پیروزی‌های بزرگی را برای ملت ایران شاهد خواهیم بود.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید