تاریخ : 1400/02/13 12:19
شناسه : 398798

بخشدار کهریزک گفت: عملیات اجرایی جاده سایت کهریزک به منظور ایمن سازی و کاهش تصادفات از امروز آغاز می شود.




به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - امین بابایی با اشاره به آغاز اجرای پروژه ایمن سازی جاده سایت اظهار کرد: جاده شهید احمدی مقدم (جاده سایت) محور مواصلاتی شهر کهریزک با روستاهای اطراف و شهر باقرشهر یکی از جاده های مواصلاتی بسیار مهم و پرتردد بخش کهریزک است که به منظور کاهش حوادث و تصادفات ایمن سازی آن اجرا می شود.

بابایی گفت: با پیگیری های صورت گرفته در مرحله اول حدفاصل بین میدان کبوتر تا باقرشهر با نصب نیوجرسی و روشنایی ایمن سازی گردید و تصادفات این محور به صفر رسید.

وی با اشاره به دغدغه مردم بخش کهریزک و پیگیری های انجام شده این طرح عمرانی، عنوان کرد: این جاده به دلیل تردد بالا و عرض کم یکی از جاده های ناایمن منطقه است که برای جلوگیری از تصادفات و حفظ جان مردم عملیات اجرایی تعریض آن امروز اغاز خواهد شد.

بخشدار کهریزک ادامه داد: مرحله دوم پروژه نیز با عرض ۱۵ متر، پس از مطالعات صورت گرفته، اخذ مجوزات لازم از شورای ترافیک شهرستان و اختصاص اعتبارات لازم با همکاری مشترک سه شهرداری بهشت زهرا(س)، کهریزک و باقرشهر و شورای بخش کهریزک از امروز اجرا می شود.

بابایی در ادامه تصریح کرد: پس از اتمام پروژه و تعریض جاده؛ نصب روشنایی، نیوجرسی و جداکننده محورهای شرق به غرب و بالعکس و ایمن سازی محور فوق انجام خواهد شد و در صورت رعایت مقررات راهنمایی رانندگی توسط رانندگان تصادفات این محور به صفر خواهد رسید.

بخشدار کهریزک با اشاره به ناایمن بودن جاده سایت بیان کرد: با توجه به اهمیت جاده سایت که مسیر دسترسی روستاهای بخش کهریزک است، نصب علائم و تجهیزات ایمنی و همچنین پاسداری از این محور دارای اهمیت زیادی است و تامین روشنایی این محو عامل مهم برای کاهش تصادفات است.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید