تاریخ : 1400/02/29 20:01
شناسه : 398811

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از توزیع اعتبارات از اوایل خرداد در سطح استان تهران خبر داد.




به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - مسعود شفیعی در جلسه شورای اداری شهرستان ری بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ بعد از ابلاغ قانون بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت، توزیع اعتبارات از اوایل خرداد در سطح استان تهران صورت خواهد گرفت.

شفیعی افزود : در سال گذشته میزان توزیع اعتبارات در شهرستان ری ۶۶ میلیارد تومان در  هفت حوزه بود که ۳۹ میلیارد از این اعتبارات از محل بودجه استانی بود و ۶۱ درصد این بودجه معادل ۲۳ میلیارد تومان تا پایان سال گذشته تخصیص یافت که در مقایسه با سنوات گذشته یک تحول محسوب میشود که امیدواریم در سال ۱۴۰۰ نیز  شاهد افزایش درصد تخصیص اعتبارات باشیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار داشت : طرح های مهم شهرستان ری در الویت قرار گرفتند.  مجتمع فرهنگی که سال ۹۶ مصوب شده و در مرحله برگزار مناقصه و ورزشگاه ۳۰ هزار نفری قیام دشت از طرح‌هایی مهمی است که در دست احداث بوده و پیگیر تکمیل آن‌ها هستیم.

شفیعی بازسازی ۲ مدرسه، احداث چند مرکز جامع سلامت، احداث جایگزین بیمارستان شهدای هفتم تیر، نوسازی بیمارستان فیروزآبادی، برق شهرک صنعتی شمس آباد، تعریض محور چرمشهر و ساماندهی آب‌های سطح جنوب تهران از طرح‌های اولویت دار در دست احداث شهرستان ری است که پیگیری اختصاص بودجه  و تکمیل آن‌ها هستیم.

* تاکید بر تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران فرماندار ویژه شهرستان ری در این جلسه شورا نیز اذعان کرد :در کسب رتبه های برتر در شهرستان ری در سال ۹۹ همه دستگاه ها نقش داشتند و توفیقات خوبی که در سال ۹۹ با وحدت و همکاری بین دستگاه ها حاصل شد که کسب رضایت شهروندی را به دنبال داشته است.

توکلی کجانی تاکید داشت : با توجه به فصل گرما و افزایش میزان مصرف برق و آب، تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی رعایت الگوی مصرف را در دستور کار قرار دهند، زیرا در ارزیابی مدیران این موضوع مدنظر قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد : در سال ۱۴۰۰ آزمون بزرگ انتخابات را در پیش داریم و همه دستگاه ها باید تلاش کنند تا با تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" و بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، مشارکت حداکثری در انتخابات تحقق پیدا کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت : در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان در روز انتخابات، ۴۹۰ شعبه اخذ ری در این شهرستان پیش بینی شده است.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید