درقم انجام ش
گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1400/04/26 12:34
شناسه : 399018

شهرداری قم به مناسبت هفته عفاف و حجاب با اجرای برنامه‌هایی نسبت به ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب پرداخت.


مهدی کلانترزاده با اشاره به برنامه‌های اجراشده توسط شهرداری به مناسبت هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: به مناسبت این هفته فضاسازی تبلیغی و برنامه‌های فرهنگی، مسابقه، دوره‌های آموزشی و کلاس در سراهای محله توسط سازمان فرهنگی شهرداری برگزار شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: ۱۲۰ مترمربع بنر برای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در قالب بنرهای پرتابلی در سطح شهر نصب و اکران طرح‌ها در تلویزیون شهری روزانه بیش از ۳۰۰ دقیقه اکران شده و همچنان ادامه دارد.

وی ابراز کرد: در بخش منابع انسانی نیز به‌منظور ترویج این فرهنگ برنامه‌ریزی‌هایی از سوی حوزه معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی انجام که دوره‌ها و برنامه‌ها برای همکاران اجرا می‌شود.

به گفته کلانترزاده نشر معارف در بین شهروندان با توجه به سابقه‌ای که شهر مقدس قم در کنار حرم حضرت معصومه(س) دارد به‌عنوان یکی از موضوع‌های مهم در زمینه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در حال دنبال شدن است.

گفتنی است، بیست و یکم تیرماه، سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به‌عنوان روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است، هفته عفاف و حجاب نیز از ۲۱ تیرماه تا ۲۷ در تقویم رسمی کشور ثبت‌شده است

پاسخی بگذارید