تاریخ : 1400/04/28 11:53
شناسه : 399030

سرپرست شهرداری کهریزک از اجرای طرح جهادی پاکسازی و مناسب سازی مبلمان و المان های شهری بوستان های شهر کهریزک خبر داد.


 به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - حسین محمدی فرد در تشریح این خبر گفت: به منظور ایجاد فضای مناسب در سطح بوستان های شهر طرح جهادی ویژه ای با حضور تیم تاسیسات، فضای سبز، خدمات شهری و سایر واحدهای مربوطه مدیریت شهری اجرا شد.


محمدی فرد اظهار داشت: در این طرح، نصب نیمکت در بوستان ها وجوش دادن سازه ها جهت جلوگیری از تخریب و سرقت مبلمان، هرس و بازپیرایی بوستان لاله و شستشو و ضدعفونی و پاکسازی وسایل بازی کودکان با هدف ایجاد فضای مناسب و ایمن برای شهروندان در بوستان های شهر اجرا شد.


وی خاطرنشان کرد: در ادامه این طرح عملیات امحاء  و پاکسازی تبلیغات شهری در سطح معابر و مغازه های شهر کهریزک در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و نمای شهر کاملا از آلایندگی های دیداری شهر زدوده و پاکسازی شد.


سرپرست شهرداری کهریزک در ادامه افزود: بازپیرایی و علف زنی محوطه کلانتری کهریزک نیز به عنوان یکی از اقدامات جهادی و اجرایی در فهرست فعالیت های شهرداری قرار گرفت.


محمدی فرد در پایان خاطرنشان کرد: به منظور رفع مشکلات و معضلات خدماتی و عمرانی شهر، تیم جهادی شهرداری به طور مستمر در محلات و بوستان های شهر حضور یافته و خدمات مناسب را بنا به نیازهای موجود در محل و مطالبه اهالی ارائه خواهند داد.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید