تاریخ : 1400/05/3 09:28
شناسه : 399085

شتران 200 ريال سود به ازاي هرسهم براي سهام داران خود تقسيم و مابقي آن را به حساب سود انباشته به عنوان پشتوانه اي براي طرح ها و پروژه هاي شركت منظور نمود.



 
به گزارش شاخه سبز - مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام شركت پالايش نفت تهران با حضور بيش از 52 درصد از نمايندگان صاحبان سهام شركت از ساعت 8 صبح با حضور حداقلي و نيز به صورت برخط (آنلاين) با رعايت پروتكل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از شيوع ويروس كرونا برگزار شد.

پس از ارائه گزارش هيئت مديره توسط حامد آرمان فر مديرعامل شركت پالايش نفت تهران در رابطه با عملكرد شركت در سال 99 و استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانوني در خصوص صورت هاي مالي، صورت تغييرات در حقوق مالكانه و صورت جريان هاي نقدي براي سال مالي منتهي به 30 اسفند1399 مورد تصويب قرار گرفت و مبلغ 200 ريال به ازاي هر سهم به عنوان سود سهام، بين  سهام داران تقسيم و باقي مانده آن به حساب سود انباشته به عنوان پشتوانه اي براي طرح ها و پروژه هاي شركت منظور گرديد. همچنين موسسه حسابرسي آزموده كاران به عنوان حسابرس و بازرس قانوني براي سال مالي منتهي به 29 اسفند1400 تعيين و روزنامه هاي دنياي اقتصاد و ايران به عنوان روزنامه هاي رسمي شركت معرفي گرديد.

اين در حالي است كه شركت پالايش نفت تهران پروژه هاي عظيمي نظير RCD  و CCR را در دست اقدام دارد كه بهره برداري از آن ها در آينده  سود سرشاري براي سهامداران به همراه خواهد داشت.




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید