گروه: سایر / نطنز
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 57701

بلوار سلمان پردیسان – مقابل مسجد
مناسب برای توقفگاه خودرو نمازگزاران

از آنجا که در دنیای امروزی خودرو جایگاهی بس والاتر از انسان پیدا کرده است ، لذا برای راحتی امورِ این والا ، میتوان از تدبیر کمک گرفت و مسائل پیش روی آن را به شکل جدید تری حل نمود . خوشبختانه بلوار سلمان { در منطقه ی 20 ساله ی } پردیسان همانند خیلی از بلوارهای دیگر و برخلاف خیابانهای کم عرض آن ، به گونه ای ساخته شده که اطراف آن تا چندین متر فضای خالی وجود دارد . لذا از این فرصت بهره برده و از مسئولان منطقه 8 قم میخواهم همانطوری که اطراف مسجد مان را با بوستان و یادمان شهدای گمنام و مدافع حرم تزیین و زینت کرده اید ، لطف نموده و فضای روبروی مسجد { بین خیابان دهلاویه تا خیابان هویزه } را برای توقفگاه خودروی نماز گذارانی که قصد اقامه ی فریضه ها در اول وقت دارند ، آماده سازی نمایید . مسجد فوق مراسمات زیادی دارد و در شبهای مناسبتی خاص ، جا برای توقف خودرو اطراف مسجد کم است و برگ جریمه نزدیک . اگر دست اندر کاران تصمیم سازی به این مهم توجه و اجرای آن را تصویب نمایند ، مردم ما آنقدر توجه دارند که از توقفهای خطرناک و بیجا در اطراف مسجد خود داری کرده و ترافیک روان را به دیگران هدیه دهند . با همفکری و تدبیر گرایی میتوانیم گره گشا باشیم .

سید علی محمدی
https://t.me/natanzqom

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. فتاحی

    سلام علیکم سید ممنون که حرف دل ما رو از طریق رسانه رسوندی به گوش مسئولان امیدوارم حرکتی خوب در این خصوص انجام بشود . برای استفاده از پل همایی توسط مردم هم حرکتی بزن .

  2. اهل پردیسان

    سلام و تشکر از این نویسنده ی خوب و توانا بسیار به نکته ی مهمی اشاره شده است و از این کناره های بلوار آزادی هم میشود برای ایجاد مغازه- کانکس استفاده کرد و با اجاره ی ارزان به اشتغال زایی کمک کرد . شهرداری منطقه 8 اقدام کنند .