گروه: سایر / نطنز
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 57954


کوچه های خیابان ( اقاقیا )  نیازمند سرعت گیر!!!
چرا بچه پولدار ها رعایت سرعت نمیکنند ؟؟؟؟؟؟

اگر به منطقه ی خوش آب و باد و هوای سالاریه گذرتون خورده باشه یا الانا یه سری بزنید ، یه جورایی از باقیِ قم دل میکنید . اینجا به دلیل وجود درخت کاری های خوب و زیبایش ، هوا بسیار خنک و مطبوع و دلچسب و گوارا و خاطره انگیز و رویایی و غیرو است ( بر خلاف " کویر " پردیسان ) و خیلی از منازلِ از ما بهترون در آنجا قرار دارد و من از بیان درصدش معذورم . اما این دلیل نمیشود که یک راننده ی جوانِ مرفهِ بی درد ، در کوچه های 6 و 8 متری آن با سرعت 60 تا 80 کیلومتری ویراژ دهد . ( دقت کنید :: ویراژ تو کوچه 6 متری که خودرو هم اطرافش توقف کرده ) در اینجا هم عابر عبور میکند هم کهنسال رد میشود هم بوستان بازی هست که کودکان در آن جست و خیز مینمایند . درخواست عاجزانه دارم برای تضمین سلامت کودکان و عابرین ، شهرداری به نصب سرعت گیرهای مخوف در چنین مکانهایی مبادرت ورزد . { پیشگیری بهتر از دردِ بی درمان [= مرگ یا تصادف است } حالا که بچه پولدارها همه جا را ملک پدری خود میدانند ، لازم است در صورت رعایت نکردن سرعت مطمئنه جوری بسوی مغازه جلو بندی ساز هدایت شوند که دیگه از دنده ی 2 و از سرعت 20 تا در چنین کوچه هایی تجاوز نکنند . ضد حال زدن به { بی قانون و فراتر از قانون } یک اصل است واس ما . حق همیشه با اکثریت شهروندان قانون مند و اخلاق مدار است .

سید علی محمدی

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. دردمند

    سلام پولدارها چون با رفاقت گواهینامه اخذ مینمایند قانون را درک نمیکنند و منافع کاری خود را لحاظ میکنند . متاسفانه ، قانون !هم همه جا طرفدار آنهاست .

  2. دلربا

    سلام حرف جناب کاویانی بسیار متین است . بچه پولدارها حتی قانون رو هم براحتی دور میزنند چون پول دارند . البته قانون نسبت به پل انعطاف خاصی نشان میدهد .

  3. کاویانی

    سلام این مشکل سالهاست در تمام نقاط شهر هست . چند شب قبل 3 جوان با سرعت 140 تو رودخانه مگه به ستون نخوردند و نمردند ؟؟ سرعت 140 توی جاده هم ممنوعه ولی اینها مخشون بادبادکه