گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1396/04/25 12:28
شناسه : 59044
سهیلا جلودارزاده در مورد اینکه کابینه دولت دوازدهم باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، گفت: آقای روحانی در طول چهار سال گذشته نشان داده که هم از نیروهای اصلاح طلب و هم از افراد توانمند اصولگرا استفاده کرده است و انتظار می‌رود که در دولت دوازدهم نیز از افرادی استفاده کند که مردم نسبت به آنها اعتماد داشته و با توانمندی‌هایشان آشنا هستند.

وی اظهار داشت: کابینه‌ای باید انتخاب شود که دلسوز مردم و کاری بوده و عرضه اداره وزارتخانه توسط وزرا وجود داشته باشد و مشکلات مردم روز به روز کم شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه «آقای روحانی می‌تواند از زنان توانمند نیز در کابینه استفاده کند» بیان کرد: در مجموعه مدیریت کشور زنانی حضور دارند که درستکار و دلسوز هستند و فکر می‌کنم آقای روحانی می‌تواند این افراد را شناسایی کرده و آنها را در کابینه به کار گیرد. اصل این است که در جهت تحقق خواسته‌های مردم پیش برویم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در جایگاهی مانند سازمان مدیریت، دولت باید از نخبگان برنامه‌ریز کشور استفاده کند و افرادی انتخاب شوند که تلفیقی از برنامه ریزی و مدیریت را داشته باشند که بتوانند به دولت در جهت پیشبرد اهداف کمک کنند.

جلودارزاده در پایان افزود: البته به این نکته هم باید توجه کنیم که اگر کسی در زمان انتخابات دو سخنرانی در جهت حمایت از رئیس جمهور انجام داده، نباید به دنبال سهم خواهی باشد و اگر فراکسیونی سیاسی از دولت انتظار دارد که نیروهای پاک و منزه را به کار گیرد، این موضوع کلی است.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید