گروه: سایر / نطنز
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 62348


مسئول آموزش مهارتهای زندگی کیست ؟؟؟
خانواده * مدرسه * جامعه * ندامتگاه !!!!


مهارت ، نوعی توانایی است که به شما آموزش داده میشود . یعنی شما برای پیشبرد کار خودت و رسیدن به هدف مطلوبت از مهارتت بعنوان ابزار استفاده میکنید . زندگی هم برای ما یک هدف است . همه ی انسانها به دنیا می آیند که " زندگی " کنند . ( خوب * بد * رشت * زیبا ) اینها برخی از جهت گیری ها در زندگی است . برخی از این انواع نیز مورد طرد جامعه است و از آن بعنوان " هدف باطل " یاد میشود . اکنون بهتر میتوانیم  مفهوم عبارت " مهارتهای زندگی " را درک کنیم . این عبارت همان راهکارها و ابزارهای بهتر زندگی کردن را بما نشان میدهد . حالا که داستان به اینجا رسید لازم است من از شما یا شما از من یا بالاخره یکی از یکی بپرسد که :: مسئول آموزش این ابزارهای رسیدن به زندگی آرام چه نهادی است ( بالاخره ما هم حق داریم آرامش را قبل از اون آرامش تجربه کنیم ) . چه نهادی باید افراد یک جامعه را با این آموزشها و مهارتها آشنا کند . اگر این مهارتها به افراد داده نشود ، چه هزینه های گزافی به جامعه تحمیل میشود ؟؟؟؟ مسئول تحمیل این هزینه ها چه مجموعه ای است ؟؟؟؟ البته در ایرانِ ما ، نهادها خیلی در بند پذیرش مسئولیت و پاسخگویی به ملت نیستند و به راحتی حقوق عمومی نقض و تضییع میشود . اگر بخواهیم جوانانمان در دام اعتیاد به سیگار و مواد مخدر و فضای مجازی نیفتند فقط کافی است * مهارتهای تشخیص درست از نادرست * را به آنها بیاموزید . با این آموزشها ، قاچاقچیان محترم نیز به ناچارررر مسیر دیگری را برای امرار معاش خود پیش خواهند گرفت ( احداث سالن ورزشی و معتاد کردن جوانان به ورزش !!!!  میدونم که پول خوبی داره وووو !!!! ) . البته این یک اعتیاد حلال است مثل اعتیاد به دانستن که حرص در آن نیز ، خالی از ثواب نمیباشد . دیگر عرضی نیست . مهارتمند باشید تا سعادتمند گردید .

سید علی محمدی

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. آقا جان

    سلام ارادت دارم خدمت سید عزیز اگر مهارتها به جامعه تعلیم داده شود دیگر جرمی نخواهد بود و خیلی بیکار خواهند شد . پس بی خیال اموزش مهارتها

  2. رازینی

    سلام جامعه به دلیل اسلامی بودن از تربیت فرزندان غافل شده لازم است توجه شود . تربیت اصل است حکومت شما از هر نوعی باشد .

  3. لاله جین

    سلام خیلی ممنون آخری رو خوب اومدی ندامتگته انسانها رو تربیت میکنه به راههای بهتر خلاف کردن غیر از اینه داداش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟