تاریخ : 1396/05/17 12:20
شناسه : 65605

مهدی محمدی در آئین تجلیل از خبرنگاران قائم شهری با بیان اینکه هیچ کس از نقد نگران نمی شود، اظهار کرد: خبرنگاران چالش‌های موجود در قائم شهر را باید بیان کنند.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی دولت از از روزی که تحویل گرفته شد نامناسب بود، تصریح کرد: تاکنون 8 میلیارد تومان برای روگذر میدان جانبازان هزینه شده است اما فقط از بودجه ملی برای این امر استفاده نشده است.

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به اینکه خبرنگاران از قدرت قلم برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: کارخانه شماره 3 قائم شهر به دلیل بدهی به دارایی، تامین اجتماعی، برق  و عدم فک پلمپ دستگاه‌های جدید  مشکل‌دار شد.

محمدی با بیان اینکه در انتخابات برخی اعتراض کردند اما شکایتی صورت نگرفت، تصریح کرد: در فضایی که شورای تامین، هیات نظارت، بازرسی، دادستان و خبرنگاران نظارت می کردند احتمال هیچگونه تخلفی وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه 68 نفر در زمینه برگزاری انتخابات سالم دستگیر شدند، گفت: جمهوری اسلامی به سختی به دست آمد و همه باید پیرو سیاست‌های رهبری باشیم.

فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه غرض ورزی کار درستی نیست گفت: روز تنفیذ به درستی برگزار شد و  آنهایی که دشمن انقلاب هستند می گویند فرزندان رهبری هیچگونه دغدغه ای ندارند.

محمدی با اشاره به اینکه مسئولان اگر نتوانند برای این شهر کاری انجام دهند باید مسئولیت خود را ترک کنند، اظهار کرد: مدیران موظف به ارتباط متقابل با خبرنگاران هستند.

وی گفت: به واسطه خبرنگاران تنفید و تحلیف را شاهد بودیم که اگر آنها نبودند این اطلاعات به مردم نمی‌رسید.

در این مراسم راضیه عنایتی از خبرگزاری ایسنا، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید