گروه: سیاسی / دولت
تاریخ : 1396/05/18 06:08
شناسه : 65872

علیرضا آوایی طی سخنانی در دوره آموزشی دو روزه مدیران جامعه بازرسی و نظارت دولت که به میزبانی سازمان انرژی اتمی برگزار شد، تصریح کرد: ما معمولاً آنقدر در کارمان همه را بازرسی می کنیم که وقتی برای بازرسی خودمان پیش نمی آید؛ در صورتی که دستور دینی به ما این را می گوید که هر روز خود را ببینید و محاسبه کنید و فرموده اند هر کس این کار را انجام ندهد از ما نیست.

وی افزود: شاید فرد بدون اینکه حواسش باشد ۳۰ سال مسیری را به اشتباه پیش برود حتی اگر با انگیزه خیر باشد. اما در عمل زمانی که پرده ها کنار رود می‌بیند که کارهایش اشکال داشته و مسیر وی درست نبوده است.

آوایی افزود: ما آنقدر گاهی درگیر اجراء می شویم که برخی حتی خانواده هایمان را هم فراموش کرده و نتوانسته ایم تعادلی میان معنویت، عبادات، خانواده و کار ایجاد کنیم و در نتیجه هیچ رشدی نداشته ایم در حالی که فلسفه تشکیل این حکومت تعالی، اخلاق، آدمیت و رشد است.

وی هدف از برگزاری چنین همایش هایی را انسجام بخشی به خانواده بازرسی دولت و نزدیک شدن به جهت ها و خط مشی ها دانست و خاطرنشان ساخت: بیشترین استفاده در جهت سلامت دستگاه ها در رضایت مندی بیشتر مردم است.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید