تاریخ : 1395/10/27 17:27
شناسه : 6641

کلودیو براوو شروع خوبی در لیگ برتر انگلیس نداشته است. دروازه‌بان اهل شیلی پس از کسب دو عنوان قهرمانی در لالیگا در این تابستان بارسلونا را ترک و به منچسترسیتی پیوست. او دروازه‌بان اصلی این تیم شد اما تاکنون عملکرد ضعیفی بر جای گذاشته است. براوو گل‌های زیادی تا این زمان دریافت کرده است. البته ضعف خط دفاعی نیز روی این موضوع تاثیرگذار بوده است.

او در ۲۵ بازی ۳۰ گل دریافت کرد اما در بازی‌های اخیر، این آمار به شدت ضعیف بودند. براوو در هشت بازی آخر ۱۴ بار دروازه‌اش باز شد. زمانی عملکرد ضعیف براوو آشکار می‌شود که این ۱۴ گل تنها از ۲۲ شوت در چارجوب به ثبت رسیده است، یعنی دروازه‌بان شیلیایی تنها ۳۷ درصد شوت‌ها را مهار کرده است. اورتون تنها چهار شوت در چارچوب داشت که هر چهار ضربه تبدیل به گل شد.

سیتی در هشت بازی اخیرش توانست چهار پیروزی به دست آورد. برنلی را سه بر یک شکست داد و سه بار حریف به سمت دروازه‌ شوت زد. برابر هال سیتی سه بر صفر پیروز شد و تنها حریف دو شوت در چارچوب داشت.

مقابل آرسنال دو بر یک پیروز شد و تنها ضربه در چارچوب آرسنال تبدیل به گل شد. برابر واتفورد دو بر صفر پیروز شد و حریف تنها یک ضربه سمت دروازه‌ زد. براوو تنها ضربه چارچوب لیورپول را نتوانست مهار کند. برابر لسترسیتی از ۶ ضربه در مهار چهار ضربه ناتوان بود و از چهار شوت چلسی سه توپ را درون دروازه‌ خود دید.

۴۱ گل در ۶۹ بازی برای بارسلونا

براوو در دو فصلی که در لالیگا حضور داشت و برای بارسلونا بازی کرد، در ۳۲ بازی تنها در ۲۲ دیدار گل دریافت کرد. او توانست ۱۶ بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد و حتی جایزه بابی سامورا را دریافت کند. این دروازه‌بان اهل شیلی، در ۳۷ بازی تنها ۱۹ گل دریافت کرد و رکورد ۰.۵۱ گل در هر بازی را به ثبت رساند. او در ۲۳ بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید