گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1396/05/24 18:06
شناسه : 67919

محمد بیرانوندی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس گفت: مردم با آگاهی از همه کم‌کاری‌ها و کاستی‌های مدیران در دستگاه‌های مختلف دولت یازدهم باز هم با تکیه بر سخنان امید بخش رئیس‌جمهور و بسیاری از نخبگان ، صاحب نظران و گروه های سیاسی به صحنه آمدند،‌ دست از گلایه برداشتند و مجددا به آقای روحانی رای دادند.

وی افزود:‌ مردم به خصوص همه دستاندرکاران تعلیم و تربیت بر این باورند که تحول در آموزش و پرورش به عزم ملی نیاز دارد یعنی مجلس، رئیس‌جمهور ، سازمان برنامه و بودجه و همه ارگان‌ها باید همتی برای حل مشکلات و تحول در این حوزه داشته باشند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: همانطور که رئیس‌جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به این نکته اشاره کرد که آقای بطحایی بهترین گزینه برای تحول در وزارت ‌آموزش و پرورش است، ما هم به این صحبت رئیس‌جمهور اعتماد می‌کنیم و این دستگاه عریض و طویل را به کسی می‌سپاریم که در این وزارتخانه تحول ایجاد کند.

بیرانوندی به اشاره به ویژگی‌های مثبت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورزش گفت: بطحایی کسی است که با طی کردن سلسله مراتب در آموزش و پرورش اکنون به عنوان وزیر معرفی شده است. او از جنس فرهنگیان است و به خوبی با مشکلات آن‌ها آشناست.

وی در پایان گفت: بطحایی بهتر از هر کسی می داند که چگونه نیروی انسانی را تامین کند و وضعیت معیشت فرهنگیان را سامان دهد. نمونه این مدعا اقدام او در سال ۹۴ در رشد ۱۱۲ درصدی حقوق فرهنگیان است.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید