گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1396/05/24 20:09
شناسه : 67956

سیدکاظم دلخوش در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات طی سخنانی اظهار کرد: امیدوارم همانطور که آقای آذری جهرمی با این سن و تخصص بالا بسیار خوب از برنامه‌های خود دفاع کرد مجلس هم به دولت کمک کند تا سریعتر کار دولت شروع شود.

وی با بیان اینکه آقای علوی در ایجاد امنیت برای کشور همواره تلاش کرده‌اند، گفت: نقدهایی هم به عملکرد وی وارد است و این نقدها برای این است که به هر حال کشور ما به سمت توسعه می‌رود و باید بتوانیم در این حوزه گام‌های موثری برداریم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با مورد خطاب قرار دادن وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: آقای علوی ما نگران این نیستیم که فضای مجازی در اختیار همه ملت قرار بگیرد بلکه امیدواریم همه بتوانند از آن به درستی استفاده کنند.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: برخی از کانال‌های ایجاد شده و شرایط موجود در فضای مجازی گاهی اوقات به مردم از این طریق توهین می‌شود. مگر ما چند کشور جمهوری اسلامی داریم؟ مگر ما ام‌القرای جهان اسلام نیستیم؟ امروز در فضای مجازی هم مسوولان هم مردم در مظان اتهام هستند.

دلخوش در ادامه با اشاره به برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات به ویژه درخصوص صیانت اطلاعاتی از مردم گفت: احساس می‌کنیم که این صیانت انجام نمی‌شود. امروز این مفسده دامن همه را گرفته است. ما حرفمان این است که چرا باید به مسوولینی که خدمت‌گزار هستند توهین شود و هیچ احضاری هم صورت نگیرد.

وی خطاب به علوی اظهار کرد: آیا در مورد جنگ نرم تاکنون ورود کرده‌اید؟ برنامه‌ای که دارید آیا قابلیت اجرایی دارد؟ متاسفانه در کشور انتصاب‌هایی انجام می‌شود و ما دلمان می‌سوزد از اینکه همکاران شما در مسوولیت خود انجام وظیفه می‌کنند اما چرا یک مسوول علی‌رغم نظر منفی‌ای که درباره او داده می‌شود باز آن را به کار می‌گیرند و بعد از مدتی وقتی تعدادی در مسند امور قرار می‌گیرند اقداماتی انجام می‌دهند که بعد از آن دستگیر می‌شوند. آیا این هزینه برای نظام نیست؟

دلخوش تصریح کرد: متاسفانه مدیرانی که وارد عرصه‌های مدیریتی می‌شوند، مدام تحت مراقبت قرار می‌گیرند و باید تذکر به آنها داده شود.

وی در پایان با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: امروز امنیتی برای سرمایه‌گذاری‌ها وجود ندارد. اگر یک نماینده از یک سرمایه‌گذار حمایت کند می‌گویند سهامدار است.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید