تاریخ : 1396/05/25 14:18
شناسه : 68154

چند روز پیش در جریان رقابت‌های بسکتبال آموزشگاه‌های کشور درگیری شدیدی ایجاد شد که بازیکنان با داور و ناظر کتک کاری کردند و در نهایت زینال‌زاده بازیکن تیم ملی از اردوی ملی اخراج شد.

بر همین اساس صبح دیروز چهار تن از بازیکنان تیم توابع تهران به همراه یکی از اعضای کادر فنی برای عذرخواهی و دلجویی از داور فینال رقابت‌های دبیرستان‌های کشور راهی شهر اراک شدند.

علیرضا زینال‌زاده، مهدی روحی، مصطفی مهدیزاده و محمدصادق تقی‌نیابه همراه علی خزلی ابتدا به آموزش و پرورش اراک رفتند و با آقای دمنه کارشناس مسوول تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش اراک ملاقات کردند، سپس جهت عذرخواهی به دیدار آقای احمدلو داور مسابقه فینال رفتند و احمدلو با آغوشی باز بازیکنان خاطی را پذیرفت. بازیکنان نیز ضمن ابراز پشیمانی از ایشان حلالیت طلبیدند.

احمدلو بازیکنان را پسران خود نامید و گفت که از آن‌ها ناراحتی به دل ندارد، وی درباره پخش فیلم درگیری افزود:«دختر من با دیدن آن فیلم بسیار ناراحت شد و از من خواست که دیگر برای داوری به شیراز نروم!»

بازیکنان تیم توابع از شنیدن این حرف بسیار متأثر شدند و بار دیگر شرمندگی خود را ابراز کردند.

احمدلو هم‌چنین اعلام کرد که از بازیکنان هیچ دلخوری ندارد و آن‌ها را کاملا بخشیده است، وی درباره اخراج علیرضا زینال‌زاده از اردوی تیم ملی ابراز تاسف کرد و افزود: "دوست نداشتم چنین تصمیمی درباره این بازیکن گرفته شود و امیدوارم مسوولان در این‌باره تجدید نظر کنند".

در پایان مسوول کارشناس آموزش و پرورش شهر اراک بازیکنان و احمدلو را به صرف ناهار در رستوران خانه معلم این شهر دعوت کرد و مراسم آشتی کنان به پایان رسید.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید