گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1396/05/31 16:25
شناسه : 70028

اصغر مسعودی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با قرائت نامه شماره ۴۵ امیرالمومنین به عثمان بن حنیف در نهج‌البلاغه، گفت: آقای رئیس جمهور آیا کافی است شما را رییس‌جمهور خطاب کنند؟ آقایان وزرا آیا کافی است که شما را وزیر خطاب کنند و توجهی به گرفتاری‌های مردم نداشته باشید؟ پرونده گفتار و رفتار شما نزد مردم و پیشگاه عدل الهی مفتوح است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حوادث تروریستی اسپانیا و افغانستان خطاب به مجامع بین‌المللی، گفت: اگر دولت‌ها به فکر امنیت کشورها هستند، برای مقابله با گروه های افراطی و تکفیری بسیج شوید. اگر صادقانه با مسئله تروریسم برخورد نشود، آتش تکفیر اروپا و آمریکا را هم فرا خواهد گرفت. حادثه تروریستی بارسلونا را محکوم می‌کنیم اما چرا جامعه جهانی جنایت تکفیری‌ها را در دره میرزا اُلنگ ولایت سرپل افغانستان محکوم نکردند؟ چرا انتحار و انفجار در سوریه، یمن، لبنان و عراق محکوم نمی‌شود؟

مسعودی هشدار داد: نیروهای تکفیری به روستای میرزا اُلنگ حمله کردند و ۵۰ غیرنظامی را کشتند و ۴۷ دختر شیعه را به گروگان گرفتند. این اقدام جنایت جنگی و نسل‌کشی بود. اجازه ندهید پروژه سوریه‌سازی افغانستان و ایزدی‌سازی زنان و دختران شیعه برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید