گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 78066

فیلم کوتاه بی بی به کارگردانی سعید نجاتی در دومین جشنواره ملی بانوی کرامت به عنوان بهترین فیلم تندیس جشنواره را دریافت کرد
سعید نجاتی دقایقی پیش در گفتگو با شاخه سبز گفت:فیلم کوتاه11 دقیقه ای بی بی به کارگردانی سعید نجاتی که سال 93 به تهیه‌کنندگی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و انجمن سینمای جوان به تولید رسید. 
وی افزود:این فیلم کوتاه  دارای یک حس نوستالژیک است که در شهرهای آبادان، خرمشهر و جزیره مینو به تولید رسیده است. فیلم کوتاه بی بی روایت چند نوجوان آبادانی است که در تلاش هستند مادربزرگ یکی از بچه‌ها را روز اربعین به کربلا بفرستند.
کارگردان فیلم کوتاه بی بی  با بیان اینکه امیر هدایتی دستیار کارگردان، رضا دهقان صدابردار و سهراب منصوری برنامه‌ریزی  این فیلم رو برعهده داشتند گفت:از عوامل این فیلم می‌توان به طراحی صحنه، تدوین و کارگردانی این فیلم را سعید نجاتی، تصویربرداری و نور توسط محسن اعتمادی فر، صداگذاری توسط شاهین خاکپور و مدیریت تولید این فیلم توسط عماد سلمانیان انجام شده است.
نجاتی افزود:از بازیگران این فیلم می‌توان به دانیال حسناوی، میثم حزباوی، آرش حلاوی، علی یلان نوش، مهدی حزباوی، عرفان بنی‌هاجر، بهرام افروز و سایه مجدمی اشاره کرد.
گفتنی است این فیلم که تا کنون به جشنواره‌های گوناگون ملی و بین المللی راه یافته اکنون با شرکت در جشنواره سلولارت آلمان نظر هیئت انتخاب را به خود جلب کرده و به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته است.

پاسخی بگذارید