تاریخ : 1396/07/21 12:04
شناسه : 84981
محسن بیرانوند اظهار کرد: اردوی ۳ هفته‌ای سطح دریا از روز ۱۴ مهر تا ۴ آبان در بابلسر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در روز سوم آبان رکوردگیری نهایی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اعضای ۸ نفر اصلی تیم ملی پس از رکوردگیری انتخاب می‌شوند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تصریح کرد: نفرات اصلی بر اساس رکوردی که می‌زنند انتخاب می‌شوند و در حال حاضر بهترین شرایط در اردو فراهم است و میزبانی بابلسر هم بسیار مناسب است.

بیرانوند یادآور شد: وزنه‌برداری مازندران از بهترین‌ استان‌ها است که در تمامی رده‌ها دارای ورزشکار است و می‌تواند آینده بهتری داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت بهادر مولایی وزنه‌بردار سابق تیم گفت: با توجه به آسیب جدی که از ناحیه آرنج، کتف و لگن برای بهادر مولایی رخ داد ضربه سختی به این وزنه‌بردار وارد شد اما در حال حاضر رو به بهبود است و امیدواریم که با تمرینات بتواند به شرایط مناسب برای حضور در لیگ برتر و اردوی تیم ملی دست پیدا کند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با بیان وضعیت قویترین مرد جهان یادآور شد: در حال حاضر بهداد سلیمی از وضعیت خوبی برخوردار است و آسیب دیدگی که از ناحیه زانو داشت در حال بهبودی است و با جدیت در حال تمرین است تا در رقابت‌های پیش رو بتواند مدال ارزشمندی را برای کشور کسب کند.

بیرانوند افزود: بازگشت سعیدعلی حسینی نقطه عطفی برای تیم ملی است که امیدواریم با رکوردگیری سوم وضعیت این ورزشکار در ترکیب مشخص شود.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید