اخبار برگزيده:
هدف دشمن فقط حجاب زنان ما نیست  ‏

‏ زهره مهرنوروزی - اتوبوس شلوغ است. غالب جمعیت دانشجویان ‏هستند. وسط اتوبوس جایی که بخش مردان و زنان از هم جدا می ‏شوند. دخترانی ایستاده اند در بین آنها یکی هست که موهای فری دارد ‏چیزی شبیه همان علینژاد که در جهت اهداف دشمن سعی دارد جامعه ‏ما را به ..

ولایت پذیری عامل توسعه و پیروزی ‏

فاطمه مداح نظری - بـشـر بـراى پیمودن راه سعادت و گام نهادن در ‏طریق عبودیت و پیشرفت معنوى و رسیدن بـه کـمـالات انـسـانى که ‏مهم ترین هدف خلقت انسان از دیدگاه اسلام است ، همواره محتاج ‏راهنمایان و پیشوایانى بوده تا او را در این راه دست گیرند و راه ‏ن..

ظرفیت دانش بنیان ها در تحقق شعار سال ‏

فرشته محقق-کشور ما چند سالی  است که بر روی محصولات دانش بنیان ‏تمرکز کرده است هم اکنون در سراسر دنیا یکی از منابع درآمدی کشورهای ‏پیشرفته دانش بینان ها هستند که علم تبدیل به ثروت شده است. ‏صادرات محصولات دانش بنیان ایرانی به ۸۵ کشور دنیارییس سا..

بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد
بهادری جهرمی در نشست خبری:

سخنگوی دولت از پرداخت بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» با پیگیری‌های دولت طی روزهای اخیر خبر داد. «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، امروز در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: سالروز شکست آمریکا در عملیات طبس را گرامی می‌داریم. در عین حا..

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
همه چیز مسکوت مانده است؛

سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد مشترک یکی از باشگاه های لیگ ستارگان قطر روبرو شده‌اند. رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند. از این رو ب..

تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
براساس اعلام سازمان هواشناسی؛

کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌ها در تهران برای امروز (۴ اردیبهشت‌) و فردا خبر داد. فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: برای امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت‌) در اکثر مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب شاهد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش..

نیروهای مسلح «سناریوهای مختلف عملیاتی» را بررسی می‌کنند
سرلشکر باقری:

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی، مورد بررسی دقیق قرار می‌دهند. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آئین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر..

اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
امیرعبداللهیان:

وزیر امور خارجه گفت: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسراییل را تحریم کند. «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است ..

حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
جنبش حماس با رد ادعاهای وزیر خارجه آمریکا:

جنبش حماس بار دیگر بر ثابت بودن درخواست‌های مقاومت فلسطین برای تحقق آتش بس در نوار غزه تاکید کرد. به نقل از المیادین، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای سخنان آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا را مبنی بر این که این جنبش مسئول عدم دستیابی به آتش بس در ن..

پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
وزیر نفت:

وزیر نفت از علاقه‌مندی اسلام‌آباد برای بهره‌برداری سریع خط لوله صادراتی گاز ایران به پاکستان (آی‌پی) خبر داد. به نقل از وزارت نفت، جواد اوجی روز دوشنبه (سوم اردیبهشت‌ماه) در حاشیه سفر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری به اسلام‌آباد با بیان اینکه ..

حمله به تاسیسات هسته‌ای ممنوع است/به‌زودی راهی تهران می‌شوم
گروسی:

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید که درباره برنامه هسته‌ای ایران همچنان به گفتمان متعهد است و به‌زودی به تهران سفر خواهد کرد. به نقل از دویچه‌وله، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با این ادعا که درباره برنامه هسته‌ای ا..

شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم/ می‌جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد. وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی..

بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
قالیباف در صحن مجلس:

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی در تخصیص ارز به دارو در سال گذشته اشکالاتی داشت، اما در پایان سال گذشته توانست به تعهدات خود عمل کند. حسینعلی حاجی‌دلیگانی، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظ..

به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
کنعانی:

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم. «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربا..

بانک سینا
بانک توسعه تعاون
تبلیغ