تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 115407

جواد کاظم‌نسب، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت آب وهوای استان خوزستان در روزهای اخیر اظهارداشت: وضعیت آب و هوای استان خوزستان و شهرهای آن با توجه به اعلام شاخص آلودگی هوا که توسط سازمان هواشناسی اعلام شده است در وضعیت خطرناک قرار گرفته است و زندگی برای مردم در شرایط بسیار بحرانی قرار گرفته است.

 Image result for ‫هوای اهواز‬‎

وی بر همین اساس اضافه کرد: ریزگردها و گردو خاکی که در هوای شهرهای استان خوزستان پخش شده است مانع انجام کارهای روزمره و منجر به تعطیلی مدارس و ادارات شده است و باید مسئولان هر چه زودتر نسبت به این معضل پیش آمده اقدامی درخور انجام دهند چرا که در طول چند سال اخیر این اولین باری نیست که مردم استان خوزستان با چنین معضلی روبرو می شوند.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات دولت در این خصوص نیز خاطرنشان کرد: دولت تمام اقداماتی که برای معضل گردوخاک و پدیده ریزگرد استان خوزستان انجام داده تمامی آنها در زمینه درمان بوده و اقدامی را در راستای پیشگیری این پدیده انجام نداده است.

کاظم‌نسب همچنین با اشاره به اقدامات دولت در زمینه درمان این پدیده گفت: مالچ پاشی و کاشت درخت ونهال در بیایان های اطراف این استان در حال حاضر تنها اقدامی است که از سوی دولت در این زمینه انجام شده است و بنابر اعلام هیات دولت این پروژه در مدت 5 سال در این استان انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به جلسه روز گذشته مجمع نمایندگان این استان در خصوص پدیده ریزگردها تصریح کرد: روز گذشته نیز با توجه به شرایط جوی که در استان خوزستان حاکم است مجمع نمایندگان این استان برگزار شد و در این جلسه دستورات و اقدامات لازم در این خصوص اتخاذ و در اختیار هیات دولت قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

 

 

پاسخی بگذارید