تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 124031


شکست تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن مقابل رئال مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث شد که نیمار به طور جدی‌تر به موضوع رفتن به رئال مادرید فکر کند. بعد از سوت پایان بازی خبرنگاران از او درباره احتمال پیوستنش به رئال پرسیدند و او نتوانست مقابل عکس‌العمل طبیعی‎اش بایستد و لبخندی زد.

نیمار به ورزشگاه سرشناس اسپانیا رفته بود، جایی که بارها در آن بازی کرده بود و امیدش این بود که بتواند ستاره تورنمنت شده و در شرایطی که رئال روزهای خوبی را نمی‎گذراند مسیر رسیدن تیمش به مرحله بعد را هموار کند. اما این اتفاق نیفتاد و تیم فرانسوی ۳ بر یک شکست خورد.

حالا شاید نیمار بهتر درک کند که موضوعی به نام شخصیت در تیم‌ها وجود دارد که نمی‎توان منکر شد شخصیت اروپایی رئال مادرید که پرافتخارترین تیم در لیگ قهرمانان اروپا است از تیم فعلی نیمار بهتر است.

هرچند نیمار امید داشت بتواند برای تیمش معجزه کند و با درخشش در پاریس بتواند به سلطه رونالدو و مسی بر توپ طلا پایان دهد، اما به نظر حالا فهمیده کار برایش خیلی سخت است و شاید گزینه بهتر پیوستن به رئال مادرید باشد، تیمی که رونالدو مطمئنا در آن حضوری طولانی نخواهد داشت و او می‎تواند ستاره‌اش شود.

پاسخی بگذارید