تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 124032


تونی کروس در دیدار تیم‌های فوتبال رئال مادرید و پاری‎سن ژرمن در لیگ قهرمانان ۶۰ دقیقه به میدان رفت و این در حالی است که آسیب دیدگی زانوی چپش به طور کامل درمان نشده بود.

او حالا چالشی بزرگ پیش رو دارد و آن هم این است که برای بازی برگشت آماده شود. اما مشخص نیست موفق می‎شود یا نه. اگر کروس موفق نشود خودش را برای بازی برگشت آماده کند گزینه‎هایی که زیدان برای جانشینی او دارد کدام بازیکنان هستند؟

یکی از گزینه‌ها متیو کوواچیچ است، بازیکنی که بیشترین شانس را برای جانشینی کروس دارد. اگر او در زمین باشد زیدان باید از ایسکو به عنوان بازی‎ساز استفاده کند.

یکی دیگر از گزینه‌های زیدان این است که از مثلث تهاجمی‎اش متشکل از بیل، بنزما و رونالدو در کنار ایسکو استفاده کند. ترکیبی که در اواخر بازی مقابل پاری‎سن ژرمن از آن استفاده کرد و برایش مناسب هم بود. اگر این انتخاب زیدان باشد باید سیستم به ۱-۳-۲-۴ تغییر کند و مودریچ و کاسمیرو هافبک‎هایی باشند که عقب‏تر از دیگران بازی می‎کنند.

یکی دیگر از گزینه‎ها هم سیستم ۲-۴-۴ با حضور آسنسیو و لوکاس واسکز است. در دیدار روز چهارشنبه تغییرات تاکتیکی سرمربی فرانسوی بود که جواب داد. زیدان، واسکز و آسنسیو را وارد زمین کرد و ناگهان بازی ریتم دیگری پیدا کرد. به همین دلیل استفاده از این سیستم دوباره هم می‎تواند یکی از گزینه‎های زیدان باشد.

پاسخی بگذارید