تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 127470



به نقل از فدراسیون تکواندو، مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی جوانان و بزرگسالان تکواندو زنان روز گذشته (دوشنبه) با حضور ۹۳ هوگوپوش در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار و در پایان، نفرات اول و دوم به اردو راه پیدا کردند.

مریم ملکوتی‌خواه، نگین ناصری‌پور، سودابه پورصادقی، حدیثه پورکاظمی، کوثر اساسه، کیانا احمدی، زهرا شیدایی، پریسا جوادی، کیمیا علیزاده، هانیه بخشی، ملیکا میرحسینی، زینب رمضانی، زینب اسماعیلی، فاطمه مصطفایی، زهرا فاضل و زهرا پوراسماعیل نفرات راه‌یافته به اردوی تیم‌ملی هستند.

همچنین فاطمه مداحی، کیانا اخوان، بهاره ندرخانلو، ناهید کیانی، طیبه پارسا، الهه شیدایی، فاطمه سرمدی، هانیه اخلاقی و شهربانو دامغانی ۹ هوگوپوش منتخب کمیته فنی هستند که برای کسب جواز حضور در اردو ۲۰ اسفندماه بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

نکته مهم اینکه کیمیا علیزاده بعد از پشت سرگذاشتن دوران نقاهت عملکرد فوق العاده ای در این رقابت‌ها داشت و در سه مبارزه رقبای خود را با اختلاف شکست داد و به اردوی تیم ملی راه یافت. 

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی از ۴ خردادماه سال آینده به مدت دو روز و به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار می شود.

پاسخی بگذارید