تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 127819



تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن در آستانه بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان با شوکی بزرگ مواجه شده و نیمار را برای مدت ۶ تا ۸ هفته از دست داده است. اونای امری اما هنوز می‎تواند خوش‎بین باشد که او به این بازی برسد، بر خلاف ادعایی که پدر نیمار داشته که گفته رسیدن این بازیکن به بازی با رئال غیرممکن است.

در این شرایط امری باید از همین حالا به دنبال آلترناتیوها باشد و یکی از بازیکنانی که در لیست او برای جانشینی نیمار قرار دارد آنخل دی‎ماریا است.

از آغاز این فصل دی‎ماریا یکی از بهترین بازیکنان تیم فرانسوی بوده و توانسته ۱۴ گل و ۱۵ پاس گل در ۳۰ بازی داشته باشد و البته با این حال بازیکن ترکیب اصلی تیم نیست. در ۱۲ بازی اخیر او ۱۰ گل زده که در این میان باید به هت‎تریکش مقابل تیم سوشو هم اشاره شود.

نکته مثبت دیگر دی‎ماریا این است که او می‎داند در لیگ قهرمانان چطور باید مقابل تیم‎های بزرگ بازی کند و تجربه خوبی در این زمینه دارد. در دیداری که پاری‎سن ژرمن توانست بارسلونا را ۴ بر صفر شکست دهد او ستاره تیمش بود.

شاید در بازی رفت در سانتیاگو برنابئو او حتی یک دقیقه هم بازی نکرده باشد، اما در بازی برگشت احتمالا ستاره اصلی تیمش خواهد بود. 

پاسخی بگذارید