تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 137487




هم‌زمان با آخرین روزهای تعطیلات نوروز ۹۷ و پایان سفرهای نوروزی نرخ بلیت هواپیما از مبداء تهران به کشورهای مقصد سفر ایرانیان، به شدت کاهش پیدا کرده است.

به نحوی که پرواز تهران به گرجستان در روز ۱۴ فروردین ۴۰ هزار تومان و یا نرخ بلیت تهران به استانبول ۵۰ هزار تومان افت پیدا کرده است. البته هنوز این بلیت‌ها برای مسیر برگشت گران است به نحوی که برای مسیر استانبول به تهران در روز ۱۳ فروردین بلیت‌ها یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

برای مسیر تهران به ارمنستان نیز بلیت هواپیما در پایان تعطیلات حدود ۳۰۰ هزار تومان و برای برگشت از همین مسیر در همین روزها یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نرخ تعیین شده است. مسیر تهران به دوبی نیز ۶۰۰ هزار تومان در روز ۱۳ فروردین فروخته شد اما همین بلیت در مسیر برگشت کمتر از یک میلیون تومان نبود.

برای مسیر تهران به پاریس نیز بلیت هواپیما در هفته دوم فروردین ۵۰۰ هزار تومان است اما برای برگشت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نرخ دارد این درحالی است که همین بلیت در یکی از روزهای عید نوروز برای مسیر رفت و برگشت کمتر از سه میلیون تومان نبود.

برای رفتن از تهران به میلان نیز باید ۹۶۰ هزار تومان پرداخت کرد ولی برای برگشت از همین مسیر قیمت بلیت هواپیما یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. اما اگر همین مسیر به صورت رفت و برگشت خریداری شود در پایان تعطیلات یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌توان پرداخت؛ هزینه‌ای که در ایام تعطیلات چهار میلیون تومان بود.

پاسخی بگذارید