تاریخ : 1397/04/5 12:33
شناسه : 157877
کارلوس کی‌روش در واکنش به این موضوع که تیم ملی با وجود حذف از جام جهانی شکست خورده و سربلند است، گفت: فکر نمی‌کنم احتیاج باشد چیز زیادی در مورد اتفاقات این جام جهانی بگویم و مطمئن هستم  در جام جهانی برای ایران کسب افتخار و غرور کردیم.
کی روش: از هواداران ایران عذرخواهی می کنم

سرمربی تیم ملی ادامه داد: به لحاظر شخصی اگر بخواهم حساب کنم،‌ بعد از یک سال تلاش وافر، کار زیاد و بعد از یک سال عدم آماده‌سازی با یک رویا پا به جام جهانی گذاشتم و تمام هدفم و تلاشم این بود که با تیم ملی به مرحله بعد جام جهانی صعود کنم. از هواداران واقعی،‌ تاکید می‌کنم واقعی تیم ایران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم به دور بعد صعود کنیم. باید مسئولیت کامل این امر را بپذیرم. به شخصه فکر می‌کنم هواداران و مسئولان فوتبال ایران از بازیکنان تشکر کنند و باید همه به آنها افتخار کنیم.

کی‌روش در واکنش به این پرسش که در تیم ملی برای جام جهانی 2022 می‌ماند یا خیر، عنوان کرد: بنده این افتخار را دارم که یک پیشنهاد شش ماهه از فدراسیون فوتبال دریافت کرده‌ام و این یک افتخار برای من است. در این لحظه آرزو و رویای من این بود که به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم، اما الان که این رویا محقق نشده باید به این موضوع فکر کنم. بعد از صعود به جام جهانی این فرصت را داشتیم تا فوتبال ایران اطمینان لازم را به من نشان بدهد. پس الان شفاف است که آینده من منوط به موفقیت در جام جهانی شده بود. الان باید کمی آرام باشیم و سعی کنیم ذهن‌مان خنک شود و باید کمی استراحت کنیم. باز هم از هواداران ایران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

پاسخی بگذارید