تاریخ : 1397/04/20 18:46
شناسه : 162520

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاکدشت مطرح کرد:

گرگ در پوستین میش پرورش دادن مصداق حقوق بشر آمریکایی

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاکدشت گفت: دولت مردان آمریکا فقط نامی از حقوق بشر را به یدک می کشند ودر باطن هیچ دفاعی  ندارند بلکه مزدوران خود را تشویق بر علیه این امر می کنند.


مهدی بازگلی مسول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاکدشت، در گفتگو با خبرنگار روزنامه شاخه سبز پاکدشت، در خصوص بدعهدی های اخیر سردمداران آمریکا برعلیه ملت مظلوم ایران اسلامی، اظهار کرد:ملت شریف جمهوری اسلامی ایران با شنیدن جمله(حقوق بشر آمریکایی) تمام جنایات و بد عهدی های آمریکا و مستخدمینش در سر تا سر جهان در صفحه ذهنشان مرور می کنند، آمریکای که با عملکرد خونخوارانه خود بر تمام جهانیان نشان داده که از خوی انسانیت بوی نبرده است و از حقوق بشر فقط یک نام به ارث برده و دیگر هیچ.

بازگلی افزود:دولت مردان آمریکا فقط نامی از حقوق بشر را به یدک می کشند ودر باطن هیچ دفاعی  ندارند بلکه مزدوران خود را تشویق بر علیه این امر می کنندو خونهای بی گناهان را هرروز نثار وجب به وجب خاک کره زمین می کنند.

مسول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پاکدشت بیان کرد: نمونه ای از این تشویق ها کشتار هزاران کودک و زن و مرد یمنی به دستان خون آلود آل سعود می باشد و محاصره سرزمین قدس و فلسطین گوشه ای از نقض هایی است که آمریکا بر آن مبادرت ورزید و همچنان بر آن اصرار می ورزد که این خونها بزودی در یکپارچکی دنیای اسلام چون غیرتی اسلامی رقم خواهد خورد و جان مستکبرین جهان را خواهد گرفت.

وی افزود:دولت مردان آمریکا، بدعهدی ،ستم .،ظلم خودشان را در عین مظلومیت مردمان بی گناه در طول تاریخ به نمایش گذاشتن که سند برجام یکی از خفت آور ترین بد عهدی دولت آمریکا در طول تاریخ است.

وی تصریح کرد:گرگ در پوستین میش پرورش دادن مصداق حقوق بشر آمریکایی است؛ رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای (مدظلعالی)به حقه نام حقوق بشر آمریکایی را انتخاب کردن چرا که تعبیری چون( گرگ در پوستین میش )از آن مستفاد می شود.

بازگلی افزود: ملت شریف ایران و قشر دانشجو انقلابی و پیرو خط امام راحل و رهبری با گام های استوار خویش ثابت کرده اند که همیشه به هوش و به گوش بوده هستند وخواهند بود.

پاسخی بگذارید