تاریخ : 1397/08/12 19:08
شناسه : 196551


فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) گفت: بسیج دانش‌آموزی با همکاری اداره آموزش‌وپرورش و مدارس اقدام به برگزاری نمایشگاه‌هایی با موضوع استکبارستیزی و 40 سالگی انقلاب اسلامی در برخی مدارس منطقه و مسیرهای راهپیمایی انجام‌شده است که مورد استقبال دانش‌آموزان نیز قرار گرفت.


سرهنگ اصغر آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز، اظهار داشت: برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی امسال همچون همیشه مقابله با استکبار و با اولویت پاسخ به یاوه‌گویی‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در مورد مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی، انقلابی گری و تدین مردم ایران اسلامی است، مطرح کرد: دشمنان تمام حربه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی را به کار بردند و نتیجه‌ای نگرفتند و اکنون جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده و سیاست‌گذاری‌های خود را بر روی آنان متمرکز کرده‌اند.


فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) با اشاره به اینکه آمریکا ۱۳ آبان ماه را آغاز تشدید تحریم‌ها دانسته است، خاطرنشان کرد: ما 40 سال است که تحریم هستیم و آمریکا هر سیاستی را در پیش‌گرفته، شکست‌خورده و این به برکت انقلاب اسلامی و صدور آن است و بسیاری از کشورها در مقابل آمریکا ایستاده‌اند و این‌ها ثمره ۱۳ آبان است.


وی با اشاره به راهپیمایی 13 آبان با همکاری سپاه روح‌الله (ره) در سه بخش قلعه‌نو، فشافویه و کهریزک یادآور شد: از ابتدای این هفته و به‌عنوان روز دانش‌آموز برنامه‌هایی در تمامی مدارس این نواحی با همکاری بسیج دانش‌آموزی اجرایی می‌شود. همچنین امروز برنامه‌ای در قالب زنگ استکبارستیزی در کلیه مدارس فشافویه به صدا درآمد و سخنرانی‌هایی نیز در میان دانش‌آموزان و در خصوص اهمیت روز دانش‌آموز انجام شد.


آرزومندی در ادامه گفت: بسیج دانش‌آموزی با همکاری اداره آموزش‌وپرورش و مدارس اقدام به برگزاری نمایشگاه‌هایی با موضوع استکبارستیزی و 40 سالگی انقلاب اسلامی در برخی مدارس منطقه و مسیرهای راهپیمایی انجام‌شده است که مورد استقبال دانش‌آموزان نیز قرار گرفت.


وی افزود: برگزاری نشست‌هایی با موضوع اهمیت 13 آبان و روز استکبارستیزی در بیشتر مدارس اداره آموزش‌وپرورش کهریزک، فشافویه و قلعه‌نو برنامه‌ریزی‌شده است و در روز 13 آبان و در مسیر راهپیمایی در این نواحی نمایشگاه‌هایی ایجادشده و گروه‌های جهادی نیز در قالب ویزیت رایگان، مشاوره و غیره پیش‌بینی‌شده است.


آرزومندی در پایان مطرح کرد: مردم و مسئولان ما در این روز بزرگ حضور پرشورتر و باشکوه‌تر از گذشته خواهند داشت و نقش رسانه‌ها نیز در تبیین و نشان دادن این روز مهم محسوس است.


پاسخی بگذارید