تاریخ : 1397/08/13 13:02
شناسه : 196715



فرماندار ویژه ری گفت:ملت ایران در راستای حفظ آرمان های خود با کسی معامله نمی کند و با وحدت و انسجام بیشتر در کنار نظام اسلامی استوار ایستاده اند.


به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز   - هدایت الله جمالی پور در راهپیمایی 13 آبان شهرستان ری، بیان داشت : انقلاب اسلامی با حماسه حضور مردم ایران در مقابل تمامی ظلم و پلیدی ها شکل گرفت و امام راحل با انسجام بخشی مردم حول محور دین اسلام و ارزش های ملی این نظام را پایه گذاری کرد.


جمالی پور گفت: امروز در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم اما هنوز دشمن دست از توطئه های خود برنداشته و همواره در پی تفرقه افکنی است چه در گذشته با تحمیل جنگ به کشور ما آسیب رساند و بحمدالله با یاری و حضور میدانی مردم شکست خورد و چه در دوران بعد از جنگ با فشارهای اقتصادی و روانی در پی نابودی نظام اسلامی برخاسته است.


فرماندار ویژه ری اظهار کرد : تاوقتی ملت ایران متحد، منسجم و هم صدا در کنار یکدیگر باشند، هیچ توطئه ای نمی تواند به انقلاب اسلامی ایران آسیب بزند. امام خمینی (ره) در روزهای پایانی عمرشان به یک نکته کلیدی اشاره کردند: آن مسئله ای که می تواند این انقلاب را پایدار نگه دارد وحدت بین مردم و مسوولین است.


وی عنوان کرد: یکی از توطئه های جدید دشمن همین جنگ نرم است که با استفاده از ابزار فرهنگی در گسترش ابتذال تلاش دارند. این خود به تنهایی می تواند جامعه اسلامی را ازبین ببرد. نخبگان باید بدانند هر حرف و سخنی می تواند ابزاری در دست دشمن باشد لذا باید اخلاق در فضای مجازی را یاد بگیریم چون پیرو آن برداشت های سو توسط رسانه های بین الملل شکل می گیرد.


جمالی پور با بیان اینکه از نقشه های دیگر دشمن ایجاد فشارهای اقتصادی  درراستای محدود ساختن تولیدات داخلی درصدد ایجاد اختلاف مرزی در کشورهای پیرامون است، افزود:امروزه تمامی مخالفین جمهوری اسلامی بسیج شدند چنانچه بعد از بر مسند ریاست نشستن ترامپ، چهره عربستان ودیگر کشورها بر همگان نمایان شد؛ لذا ما باید هوشیار باشیم و با آگاهی لازم دوست را از دشمن تشخیص دهیم چون دشمن قالبا با ابزاری دوستانه در تلاش آسیب به این نظام است.


فرماندار ویژه ری با اشاره بر اینکه ما می توانیم  با درک درست از توطئه های جدید دشمن از پیروزی آن جلوگیری کنیم، گفت : همه ما مسوولین، معلمین، دانشجویان و اساتید باید توجه داشته باشیم دشمن به دنبال تجزیه کشور هست آمال اهداف اسرائیل کوچک شدن و ایجاد چند دستگی در بین اقوام، مذاهب و شهرهای  ایران است. ولی ما  بعنوان جمهوری اسلامی که یک کشور مهم و استراتژیک در راس کشورهای منطقه قرار گرفته ایم، استوار در برابر این تهدیدات ایستادیم. 


وی راه عزت  مملکت را وحدت و انسجام ملی خواند و حفظ نظام را  تمسک به ارزش های اسلامی، آرمان های شهدا و امام راحل دانست و راه سیانت از انقلاب را توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر دستاوردهای نظام بیان کرد و گفت: اگر این پایه و اصل را دنبال نکنیم قطعا دشمن بر ما چیره خواهد شد لذا باید بدانیم دولت، نظام و ملت یک ید واحد هستند چنانچه شاهد آنیم  که روسای قوا  در کنار هم در راستای ایجاد  راه حل مشکلات مردم،  ستاد فرماندهی اقتصادی را شکل دادند و انشاالله با حمایت مردم در زیر سایه  رهبری تمامی آرزوهای دشمن به گور خواهد رفت چون ملت ایران در راستای حفظ آرمان های خود با کسی معامله نمی کند و بین دولت و مردم فاصله ای نیست و این در صحنه بودن شما مردم عزیز  با وحدت و انسجام باقی خواهد ماند.


گفتنی است : این راهپیمایی با شکوه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری،  حجت‌الاسلام و المسلمین  شاهچراغی امام جمعه ری ،  افشار شهردار منطقه ۲۰،  یزدان پناه رئیس  آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان ری،  فولادوند رئیس آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری و در جمع دانش آموزان برگزارشد و در پایان بیانیه 13 آبان قرائت شد.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید