تاریخ : 1397/08/13 21:15
شناسه : 196879


مردم فرون آباد دوشادوش مسئولان شهر فرون آباد شهرستان پاکدشت در روز ۱۳ آبان با نوای هیهات من ال ذله خروشی دیگر را در دل تاریخ رقم زدند.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه، در روز ۱۳ آبان سال ۹۷ مردم فرون آباد دوشادوش مسئولان شهر فرون آباد شهرستان پاکدشت در روز ۱۳ آبان با نوای هیهات من ال ذله خروشی دیگر را در دل تاریخ رقم زدند و این نشان از ولایتمداری و بصیرت است.

سرگرد مجید درویشی فرمانده سپاه پاکدشت در مراسم ۱۳ آبان شهر فرون آباد شهرستان پاکدشت، ضمن خوشامد به دانش آموزان، معلمان و مسئولان شهرستان و سلام و درود به ارواح طیبه شهدا بویژه شهدای گلگون کفن فرون آباد، اظهار کرد: امروز روز ۱۳ آبان روزی است که بر همگان جنایات آمریکا مبرهن و مشخص شد.

وی گفت: ۳ حادثه عظیم یعنی تبعید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از قم به ترکیه، شهادت دانش آموزان عزیز در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در این روز مهم رقم خورده است.
درویشی افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران آنقدر مهم بود که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم که عظیم تر از انقلاب اول است یاد نمودند، همه اینها اسناد جنایات آمریکاست برعلیه ملت ایران؛ طی ۴۰ سال گذشته ایران اسلامی در معرض دشمنی آمریکای جنایتکار بوده است.

فرمانده سپاه پاکدشت بیان کرد: در سال ۵۷ به پیروی از امام راحل و با عده قلیل توانستیم بر استکبار آن زمان یعنی رژیم پهلوی پیروز شویم و این مثال نصرت الهی است که شامل حال ملت ایران شد.

وی تصریح کرد: هرکسی تسلط آمریکا و شوروی سابق را در آن زمان مطالعه کند در عجب خواهد ماند که چگونه ملت ایران با دستان خالی توانست این پوسته سرخ دو قطبی را بشکند و افق روشنی را فرا روی ملت های آزادی خواه جهان بگشاید.

درویشی گفت: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از همه ابزارها برای ضربه زدن به ملت و انقلاب و خواست مردم استفاده کرد اما بازهم پیروزی نصیب مومنان شد و این پیروزی و قدرت روز افزون تا به امروز که به ۴۰ سالگی انقلاب رسیدیم همان وعده الهی است این همان تجلی نور ایمان است که محقق شد.
وی تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی حکایت استفاده از ظرفیت های داخل است، هرچقدر دشمن ما قوی تر باشد ما بیشتر بر توان داخل تکیه می کنیم و از ظرفیت های داخل بهره برداری می کنیم و با این قدرت حرف اول را در منطقه می زنیم.

درویشی در ادامه به فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب(دامت برکاته) اشاره کرد و گفت: رهبری در فرمایشات روز گذشته فرمودند نظام و دولت آمریکا روبه افول است و به حول و قوه الهی جمهوری اسلامی ایران در آینده پیروز خواهد بود و هر روز بر قدرت جمهوری اسلامی ایران افزوده تر خواهد شد.
وی بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشمار است و ما امروز با تکیه بر توان داخلی بر دشمنان اسلام فائق خواهیم آمد.

پاسخی بگذارید