تاریخ : 1397/08/14 14:54
شناسه : 197100


مدیر روابط عمومی استانداری تهران بر اعمال نوگرایی در حوزه مدیریتی تاکید کرد. 

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، امین بابایی مدیر روابط عمومی استانداری تهران و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استانداری تهران، ظهر امروز در نخستین سفر شهرستانی خود در استان تهران به پاکدشت آمد و در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان، ضمن تسلیت رحلت پیامبر مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) اظهار کرد: برای ارتقای جایگاه ر وابط عمومی ها، نگاه ساده انگاری را باید برداشت و سیاستی مبتنی بر سیاستگذاری شورای روابط عمومی استانداری باید در آن شکل بگیرد.

وی گفت: روابط عمومی ها دارای ۳ نقش امین مردم برای رسیدگی و پیگیری مشکلات، معین همکاران اداره و مسئول امین برای مدیر اجرایی دستگاه می باشد؛ در گذشته روابط عمومی ها به عنوان حیاط خلوت یاد می شد که این نگاه کاملا اشتباه است، باید تلاش کنیم که این کاور و عینک از روابط عمومی برداشته شود.

بابایی افزود: با توجه به ساختار جهانی در عصر نوین با یک راهکار جدید می توان با یک تعلق خاطر، این ساده انگاری از روی روابط عمومی برداشته شود که این مهم باعث تشکیل یک نوین گرایی در این حوزه می شود و عصری جدید را برای روابط عمومی ها به ارمغان می آورد.

مدیر روابط عمومی استانداری تهران بیان کرد: یک مدیر خوب نباید در فرآیند مدیریتی با استانداردهای جهانی از فضای سیبری جا بماند، نوگرایی حتما در حوزه مدیریتی اعمال شود، مدرنیزه یا مدرنیته دو واژه مهم در قالب عینیت است که باید در شورای هماهنگی روابط عمومی ها بیشتر صحبت شود.

وی تصریح کرد: جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان باید منسجم و ماهانه با موضوع تحلیل و بررسی مشکلات برگزار شود، آسیب شناسی در هر حوزه یکی از مهمترین موضوعاتی باشد که در این شورا به آن پرداخته می شود.

بابایی گفت: روابط عمومی ها با حکم مستقیم مدیر دستگاه به عنوان مشاور در جلسات حضور پیدا کنند که این خود نشان دهنده جایگاه والای روابط عمومی است.

وی تصریح کرد: شما مدیران روابط عمومی به عنوان متولیان بخش مهم در دستگاه های ادارات خود صاحب ایجاد انگیزه در حوزه های مختلف باشید و برنامه های مختلف را حتی برای فضای مجازی داشته باشید یعنی با چه شاکلیه پیگیر مسائل مردم و اداره مطبوع باشید و از ظرفیت های فضای مجازی بهره مند شوید.

 مدیر روابط عمومی استانداری تهران افزود: در عصر نوین نباید منتظر اتفاق باشیم بلکه خود به پیشواز اتفاقات برویم و راهکارهای خوبی برای تغییر دادن آن داشته باشیم.

وی در ادامه به نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در کنار روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: خبرنگاران یک بخش جدایی ناپذیر روابط عمومی ها هستند، رکن اول در پیشبرد اهداف روابط عمومی ها، اصحاب رسانه می باشد که در یک اتحاد خوب می توان شاهد ایجاد برنامه های میسر در حوزه اطلاع رسانی شاهد باشیم.

پاسخی بگذارید