تاریخ : 1397/08/16 22:10
شناسه : 197662
سرهنگ نادر رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای استان خراسان رضوی افزود: محورهای فریمان به مشهد، تربت حیدریه به مشهد، محور قدیم نیشابور به مشهد، چناران به مشهد، ترافیک های پر حجمی در هر دو مسیر رفت و برگشت دارند.
وی با اشاره به وضعیت جوی ادامه داد: در برخی محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی مثل قوچان به مشهد و سبزوار به مشهد، شاهد بارش باران هستیم. رانندگانی که قصد سفر در این محورها را دارند باید به لغزنده بودن سطح جاده توجه کافی داشته باشند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره تصادفات در محورهای منتهی به مشهد مقدس نیز اظهار داشت: خوشبختانه از این نظر مشکلی وجود نداشته و مسیرهای راهپیمایی مشخص شده و محورها کاملا تحت کنترل است.
وی درباره وضعیت جاده ها و شرایط جوی در استان های شمالی و شمال غربی کشور نیز گفت: بارش پراکنده باران در اغلب محورهای استان گیلان، کردستان و همدان مشاهده می شود. همچنین در برخی از محورهای مازندران مثل نور، رامسر و آمل هم بارش باران وجود دارد. در محور نطنز به کاشان در استان اصفهان نیز بارش باران وجود دارد. مه گرفتگی نیز در محور بجنورد به اسفراین و محور آشخانه در استان خراسان شمالی و اردبیل به آستارا و اسالم به خلخال نیز مشاهده می شود.
رحمانی بیان کرد: رانندگانی که قصد سفر در محورهای لغزنده یا مه گرفته دارند، حتما چراغ های خودرو را روشن کرده و سرعت وسیله نقلیه را کاهش دهند. همچنین دو تا سه برابر روزهای عادی از خودروی مقابل فاصله بگیرند.

پاسخی بگذارید