تاریخ : 1397/09/5 23:43
شناسه : 204638
 
مهدی غلامی سرپرست استان مرکزی شاخه سبز _  استان مرکزی سالهاست که تبدیل به جایگاهی برای مدیرانی نالایق و بی تعصب شده و این مهم هم تنها به دلیل ضعیف بودن و همچنین سیاسی بازی برخی از افراد یا به تعبیر دیگر رفیق بازی آنها بوده است.

در این دیار شاهد انواع اعجوبه های مدیریتی بوده ایم و یادش بخیر در سالهای نه چندان دور فردی که گاوداری داشت به یکباره جزو مسئولان ارشد شد و یا فردی که بازنشسته شهرداری در شمال کشور بود و سواد هم نداشت به چه شکلی سرپرست فرمانداری شد و برای اینکه حکم فرمانداری برایش زده شود در همان شهرستان در دانشگاه آزاد ثبت نام به عمل آورد.

یادش بخیر استانداری داشتیم که حتی اجازه صحبت کردن با گوشی هم در جلسات نمیداد و واقعا پای کار بود و به دلیل اینکه لهجه شیرازی داشت و کلمات کاکو و چرا را بایک لحن جالب میگفت عده ای وی را تخریب میکردند و روزگاری استانداری هم بود به اسم حزبش ، همه مدیران استان را از رنگ خودش کرد ولی به دلیل اینکه تنها از استان مرکزی به استانی بزرگتر راه یافت، همگان کارنامه او را موفق میدانستند و در حال حاضر هم که به دنبال نمایندگی مجلس از حوزه خمین و اراک میباشد بیش از پیش خواهان دارد.

اما در بین استانداران این اواخر استان فردی بود که قدی کوتاه داشت و میانگین قدی مدیران ارشد را پایین آورده بود و به دلیل اینکه قبلا ریاست ستاد فردی بسیار سیاسی را به عهده داشت ، همگان در این فکر بودند که بسیار خطی عمل خواهد کرد اما در واقع برخلاف ظاهری که داشت، تعامل خوبی را با صاحب نظران برقرار کرده بود و به شایستگی ظاهر شد.

اما در حال حاضر در این دیار آفتاب ، آقازاده ای قدبلند و چهارشونه در مدیریت ارشد قرار دارد که تا به حال در پاره ای از موارد در انتصابات ناامید کننده و در بعضی دیگر شایسته عمل کرده است.

نا امید کننده به دلیل آن است که یاد اعجوبه های ذکرشده را زنده کرده و کسی را که در سمت قبلی خود افتضاح عمل کرده بود و قبلا هم هیچ جایگاهی نداشت و همچنین در موارد مالی شفاف نبود، به سمت فرمانداری شهرستانی منصوب کرد که باعث شگفتی همگان شد.

در این راستا نیز عده ای به سمت معاون سیاسی رجوع کردند چراکه از حقیقی انتظاری جز حقیقت را با توجه به عملکرد شایسته خود در استان مرکزی نداشتند اما دیری نگذشت و وی به سمت استانداری زنجان منصوب شد و مرکزی بدون معاون سیاسی گشت.

حال باید دید صندلی خوش شانسی معاونی سیاسی استانداری این بار به دست چه کسی خواهد افتاد چراکه همین صندلی حقیقی معاون سیاسی سابق را به استانداری زنجان و قبل از وی حسن بیگی را به سرپرستی استانداری تهران برد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. علی

    درود برشما فعال رسانه ای. شاید دیگه کمتر کسی شاخه سبز رو با نام غلامی نشناسه در اراک بحق قلم میزنید استاد پایدار باشید