تاریخ : 1397/09/12 10:59
شناسه : 204726

امروز 12 آذر همزمان با سالروز تولد سه تن از هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه با بیوگرافی کوتاهی شما را با آنها آشنا میکنیم.

سالروز تولد چهره های مشهور ایرانی در 12 آذر

روزهای پاییز به سرعت در حال سپری شدن هستند و تا چشم برهم بزنیم زمستان هم از راه میرسد. امروز دوازدهمین روز از سومین ماه فصل پاییز است و نوید رسیدن زمستان کم کم به گوش میرسد.

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به دوازدهمین روز از آذرماه رسیدم. امروز 12 آذر همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.

اگر برایتان جالب است که با چهره های مشهور ایرانی متولد امروز 12 آذر بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب از چهره های نمناک را از دست ندهید.

این چهره های مشهور ایرانی متولد 12 آذر هستند

نصرالله رادش

نصرالله رادش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 12 آذر 1345 متولد شد.

نصرالله رادش

نصرالله رادش بازیگر کشورمان متولد 12 آذر است

نصرالله رادش با بازی در مجموعه پرواز 57 به تلویزیون آمد و با بازی در مجموعه باغ مظفر در نقش حیف نون درخشید و نقش متفاوتش در سریال مسافران از او چهره شناخته شده تری ساخت.

سیدکاظم احمدزاده

سیدکاظم احمدزاده مجری پیشکسوت کشورمان 12 آذر 1342 در تهران متولد شد.

سیدکاظم احمدزاده

سیدکاظم احمدزاده مجری کشورمان متولد 12 آذر است

کاظم احمدزاده از مجریان با سابقه کشورمان است که بیش از دو دهه از عمر فعالیت او در دنیای اجرا میگذرد. جشن رمضان ، دوستت دارم مادر ، دوستت دارم پدر ، در آستان خورشید و ... از جمله برنامه هایی است که کاظم احمدزاده اجرای آن را برعهده داشت.

کوروش یغمایی

کوروش یغمایی آهنگساز و نوازنده کشورمان 12 آذر 1325 در شاهرود متولد شد.

کوروش یغمایی

کوروش یغمایی نوازنده کشورمان متولد 12 آذر است

کوروش یغمایی موسیقی را از دوران کودکی آغاز کرد و فعالیت های گسترده ای در موسیقی داشت و آهنگهای ماندگاری از او روانه بازار موسیقی شد و با چهره های زیادی در دنیای موسیقی همکاری داشت.

پاسخی بگذارید