تاریخ : 1397/09/12 13:08
شناسه : 204742


امام جمعه پاکدشت گفت: دستاوردهای انقلاب اگر از سوی مسئولی بیان نشود، ظلم به انقلاب و نظام است.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز پاکدشت، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه پاکدشت در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به میزبانی فرمانداری پاکدشت برگزار شد، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشمار است و این مهم باید از سوی مسئولان بیان شود؛ اگر دستاوردهای انقلاب اگر از سوی مدیران خدمتگزار بیان نشود، ظلم به انقلاب و نظام است.

لزومی افزود: نسل جدید از جنگ چیزی ندیده است و فقط شنیده باید این مسائل را از شما بشنود و ببیند پس دستاوردها را بیان کنید، حتی افرادی که در آن زمان بودند نیاز به یادآوری دارند؛ از آرامش و آسایش امروزی بگوئید که قبلا نداشته ایم.

وی بیان کرد: دشمنان و معاندین نظام در رسانه ها تلاش می کنند ناامنی منطقه را به گردن ایران بیندازند و حتی داخل ایران را نیز پرآشوب نشان بدهند این ها همه در قالب جنگ نرم از سوی دشمنان بیان می شود.

امام جمعه پاکدشت اضافه کرد : انقلاب اسلامی ایران به واقع معجزه بوده و در حوزه های عمرانی، سیاسی، نظامی و... امروز شاهد آن هستیم؛ جنگ هزینه های نظام را می بلعد اما در ایران بعداز هشت سال دفاع مقدس شاهد آغاز سازندگی هستیم.

لزومی ادامه داد: اگر به گذشته و قبل پیروزی انقلاب نگاهی بیندازیم، میبینیم روزگار امروز عربستان همان روزگار شاه بوده است؛ عربستان پا در جایگاه شاه کرده است یعنی همان گاو شیردهی که امروز از عربستان ساخته است.

وی در پایان بیان داشت:  در اجلاس اخیر بن سلمان برای عکس انداختن نیز تنها بود ولی اقتدار ایران را مشاهده کنید حتی در محاسبات منطقه ای این ایران است که حرف نخست را می زند، امروز عزت کشور قابل مقایسه با هیچ کشوری در جهان نیست؛ دشمنان برای کم کردن این تاثیرگذاری با امکانات وسیعی به میدان آمده اند من از مسئولان درخواست می کنم در مسیر بیان دستاوردهای انقلاب دلسوزانه وارد میدان شوید.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید