تاریخ : 1397/09/12 15:10
شناسه : 204749


معاون سیاسی انتظامی فرماندار پاکدشت گفت: تعداد شبکه های فارسی زبان که از سوی معاندین نظام امروز برای ملت ایران ساخته شده بیشتر از شبکه های ماهواره ای برای مردم خودشان است.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز پاکدشت، حسین شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرماندار پاکدشت در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به میزبانی فرمانداری پاکدشت برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب از هر حربه ای برای ضربه زدن به نظام استفاده کرده است و در جنگ هشت سال دفاع مقدس متوجه شد که نمی تواند در مقابل عزم جوانان ایران اسلامی بایستد.

وی گفت: دشمنان دست از این دشمنی نکشیدند و با شبیخون فرهنگی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب وارد میدان نبرد با انقلاب اسلامی شدند و از همان ابتدا ایران را تحریم کردند.

شیرازی افزود: این تحریم ها ۴۰ سال است که ادامه دارد و نه تنها عزم ملت را ضعیف نکرده بلکه باعث همدلی بیشتر نیز شده است، جوانان ایران اسلامی برای توانمندسازی قوای دفاعی شبانه روز تلاش کردند در این مسیر نیز شهدای گرانقدر را تقدیم نظام کرده ایم.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار پاکدشت تصریح کرد: معاندین و دشمنان هیچگاه دست از کار نکشیدند و شبکه های فارسی زبان بیشماری را در جهت شبیخون فرهنگی افتتاح کردند که حتی برای مردم خود نیز این تعداد شبکه نزده اند.

وی در ادامه به اهمیت دهه مبارک فجر سال جاری که پیش رو است اشاره کرد و افزود: دهه مبارک فجر فرصتی برای بیان ظرفیت ها و عملکرد انقلاب اسلامی در طی این چهل سال است که با کمک شما مسئولان می توان به صورت کتابچه مدون به مردم عزیز ارائه دهیم؛ رشد و پیشرفت در شهرها و روستاها بسیار بوده که حتی قابل مقایسه با ۱۰ سال قبل نیست.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید