تاریخ : 1397/09/13 14:24
شناسه : 204756


مدیر روابط عمومی دفتر مجمع نمایندگان در شهرستان ری خبر داد: در پی بازدید سیاوشی و پیگیری های دکتر علیجانی راه اندازی مجدد پایگاه بهداشت و درمان شهید جمالی، محله تقی آباد شهرستان ری در دو ماه آتی صورت می پذیرد. 

به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - سعید علیخانی ،  مدیر روابط عمومی دفتر مجمع نمایندگان در شهرستان ری در جمع خبرنگاران گفت: عصر امروز جلسه پیگیری موضوع مطرح شده در مجمع امید نمایندگان تهران در منطقه 20 مبنی بر تخصیص مرکز بهداشت و درمان در محله تقی آباد شهرستان ری برگزارشد. 

وی خاطر نشان کرد: طبق قانون، ارائه خدمات پزشکی و درمانی به جمعیت 10 هزار نفر در یک محله تخصیص می یابد و با توجه به درخواست مردم محله تقی آباد  جهت بازگشایی دوباره درمانگاه شهید جمالی، شبکه بهداشت و درمان ری موظف به بررسی این مشکل شد. 

علیخانی یادآور شد : بازدیدی با اعضای مجمع نمایندگان شهرستان ری بهمراه دکتر طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و فاطمه تاجیک رئیس اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در هفته های گذشته ازین محله و مرکز بهداشت از کار افتاده آن با هدف بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی بعمل آمد. 


مدیر روابط عمومی دفترمجمع نمایندگان در شهرستان ری ادامه داد: طی بازدید میدانی مسوولان از محله تقی آباد، پیگیری لزوم امکان احداث مرکز بهداشتی و درمانی محله تقی آباد در دستور کار قرار گرفت تا صلاحدید نهایی ابلاغ شود. 


وی اضافه کرد: در جلسه عصر امروز که با حضور تاجیک رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان ری، افصحی مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 20 و  قبادی دبیر شورایاری محله تقی آباد بهمراه جمعی از مشاورین دفتر مجمع نمایندگان تهران  در شهرري برگزارشد، بعد از بحث وبررسی در مورد آمار نفوس و مسکن ارائه شده از شهرداری و فرمانداری ویژه در سال 95 و پس از بررسی های مجدد در این منطقه، آمار 12 هزارو 736 نفره این محل به تصویب رسید. 

مدیر روابط عمومی دفترمجمع نمایندگان در شهرستان ری مطرح کرد : با توجه به این جمعیت و پیگیری های دکتر علیجانی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بازگشایی درمانگاه شهید جمالی در یک رده پایین تر با عنوان پایگاه بهداشت و درمان مورد تایید و تاکید طرفین قرار گرفت. 

وی به مصوبات این جلسه اشاره داشت و گفت: در صورتیکه بخش خصوصی بخواهد در این پایگاه فعالیتی داشته باشد با توجه به ضوابط، دانشگاه علوم پزشکی ایران فضای مناسب در این پایگاه در اختیارشان قرار می دهد، همچنین رئیس شبکه بهداشت و درمان ری مسوول پیگیری و بازگشایی تا حداکثر  دو ماه آینده شد. 


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید