تاریخ : 1397/09/13 14:18
شناسه : 204758

فرماندار پاکدشت گفت: حضور و مشارکت مردم در هر طرح و برنامه‌ای  موفقیت ها را دو چندان می کند، نگاهی که مردم به موضوعات منطقه ای و شهرستانی دارند باعث برنامه ریزی دقیق و موفق می شود.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در جلسه مجمع سلامت شهرستان که به میزبانی فرمانداری و با حضور دکتر لیاقتدار و هیئت همراه از دانشگاه شهید بهشتی تشکیل شد، اظهار کرد: دولت محترم تدبیر و امید از ابتدا نگاه محوری در حوزه سلامت داشته و بیمه و بخش های درمان مردم را در دستور کار خود قرار داده است.

تمهیدی بیان کرد: نگاه دولت در حوزه سلامت موفق بوده و توانسته اعتبارات بسیار خوبی را در راستای تامین حوزه سلامت خانواده ها جذب و هزینه نماید.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: برگزاری جلسه مجمع سلامت شهرستان با محوریت محله ها، با توجه به رشد و توسعه منطقه از اهمیت ویژه ی برخوردار است.

وی گفت: تاکید ما بر جذب مشارکت مردم در طرح ها و برنامه ها، بویژه حوزه سلامت است؛ معتقدیم در بسیاری از جلسات و موضوعات کاری شهرستان از مشارکت مردم استفاده کنیم و مردم را در این امور دخیل نماییم.

تمهیدی افزود: در طرح ها و برنامه هایی که مردم مشارکت می کنند موفقیت ها دوچندان می شود؛ نگاهی که مردم به موضوعات منطقه ای و شهرستانی دارند بسیار عمیق تر از کسانی است که از بالا به مسئله نگاه می کنند، زمانی برنامه ریزی موفق است که با شنیدن نکات بیان شده از سوی مردم انجام پذیرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت بیان کرد: حوزه سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است به خصوص طرح سلامت محوری در محلات شهرستان پاکدشت که اگر با مشارکت مردم انجام شود بهتر است و موفقیت های بیشتری کسب خواهد کرد، به عنوان مثال در حوزه جوانان، بهتر است در جلسات از خود جوانان استفاده شود تا با مشورت از خود جوانان بتوانیم مشکلات بیشتری را حل کنیم.

وی تصریح کرد: با تشکیل کار گروه های سلامت محوری در محلات با نگاه و حضور مردم قطعا ثمرات خوبی را  برای شهرستان به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید