تاریخ : 1397/09/13 21:41
شناسه : 204762

معاون سیاسی انتظامی فرماندار پاکدشت گفت: طرح سلامت محوری محلات شهرستان با مشارکت مردم انجام می شود.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، حسین شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرماندار پاکدشت در مجمع‌سلامت شهرستان پاکدشت که به میزبانی فرمانداری پاکدشت برگزار شد، ضمن بیان‌اهمیت موضوع سلامت جامعه اظهار کرد: سلامت یک حق همگانی و یک هدف اجتماعی دارد و می طلبد این برنامه ریزی ها با مشارکت حداکثری مردم انجام پذیرد.

وی گفت: در افزايش ميزان بهداشت و سلامت در جوامع شهري و روستايي دستگاههاي مختلفي اثر گذار و نقش آفرين هستند و البته ايجاد بستر مناسب براي همكاري مردم  در ارتقاء شاخصهاي سلامت مؤثر خواهد بود و ايجاد كانونهاي سلامت محله ميتواند زمينه ساز حضور و تشريك مساعي مردم بطور مستقيم در آسيب شناسي مشكلات بهداشتي محلات و احصاء نيازها و اقدام مشاركتي با دستگاههاي مسئول براي رفع آنها باشد.

شیرازی گفت: در کنار سلامت جسمی، سلامت روح و روان مردم نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید بیشتر از گذشته به آن پرداخته شود.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار پاکدشت بیان کرد: حوزه سلامت بسیار مهم است به خصوص که بصورت محله ا ی انجام شود، زمانی این طرح با موفقیت همراه می شود که حضور همگانی مردم را در این طرح داشته باشیم؛ به واقع مشارکت همگانی برای تامین و حفظ و ارتقای سلامت جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است که حساسبت بیشترمسئولان ادارات مختلف را می طلبد.

شیرازی تصریح کرد: طرح سلامت محوری محلات را در ۷ روستا و محله شهرستان با همت شما عزیزان و همکاری مردم آغاز می کنیم تا انشاالله شاهد موفقیت های این طرح و افزایش رضایتمندی مردم از خادمین خود باشیم.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید