تاریخ : 1397/09/13 21:52
شناسه : 204764

نویسنده کتاب تارا و مرغ دریایی اش گفت: والدین اجازه شکوفا شدن ذهن خلاق کودکان خود را بدهند.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، جمال الدین اکرمی نویسنده کتاب تارا و مرغ دریایی اش در جلسه نقد و بررسی کتاب مذکور که با حضور پرشور نوجوانان و جوانان به همت اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت برگزار شد، اظهار کرد: دنیای کودکان سرشار از زیبایی هاست و می توان این ذهن خلاق را با کمک والدین بارور ساخت تا نویسندگان بزرگی در آینده داشته باشیم.

وی گفت: من اولین کتابم را در ۱۰ سالگی به رشته تحریر دراوردم و در این مسیر بسیار خرسندم که توانستم ترس از نوشتن را کنار بگذارم و برای بهترین بودن گام بردارم اما هنوز مانده تا به آنجا برسم.

نویسنده کتاب تارا و مرغ دریایی اش افزود:کودکان ایران دارای توانایی های بسیاری هستند که باید به آنها فرصت احساس و سرزندگی داده شود و در این مسیر فقط خانواده است که می تواند نخستین جرقه را بزند.

وی بیان کرد:سالها در جنوب و در چابهار زندگی می کردم،دریا و غروبش بسیار زیبا بود و هر روز برای لمس کردن آن به ساحل می رفتم.

اکرمی تصریح کرد: بومی های چابهار به پری دریایی اعتقاد دارند و می گفتند: در حوزچه ها می توان پری دریایی را دید؛ به همین دلیل من روزهای تعطیل به غارهای که حوزچه های زیبایی را می ساختند می رفتم .

نویسنده کتاب تارا و مرغ دریایی اش گفت:  ایستاده می توان زیر آب را ببینیم مرغ های دریایی را در ذهن خودم دوست ساختم و از آنجا توانستم "تارا" را در ذهنم خلق کنم.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید