تاریخ : 1397/09/14 12:41
شناسه : 204772
 رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت گفت: روز دانشجو، روز تاکید برلزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی است.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز،   رضا مدنی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت، در گفتگو با خبرنگار شاخه سبز، ضمن تبریک فرا رسیدن روز "دانشجو" به دانشجویان پسر و دختر ایران اسلامی، اظهار کرد: روز دانشجو روز تاکید بر اهمیت علم آموزی ولزوم حقیقت جوی، است.

وی گفت: به راستی که این روز ، روز تاکید برلزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی است.
مدنی بیان کرد: در این برهه از زمان که دشمنان داشته های علمی شما را هدف قرار داده اند و دلیل از هجمه های بی وقفه هایش ناامید کردن شما برای دست نیافتن به ارزش های نابی است که شهدای دانشمند هسته ا ی شبانه روز برای آن تلاش کردن، می طلبد بصیرت افزایشی را سرلوحه امور خود قرار دهید تا بتوانید دوست را از دشمن به راحتی تشخیص دهید.

 رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت افزود: آن زمان که دانشمندان هسته ای چون احمدی روشن ها، برای رشد علمی ایران اسلامی از خانواده خود نیز گذشتند و دشمن تاب تحمل همت علمی دانشجویان و اساتید دانشگاه های ایران اسلامی را نداشت، این عزیزان را‌با ترور این حرکت نافرجام از ما جدا کرد و جهانیان دیدند که از خون پربرکت این شهدا صدها احمدی روشن دیگر رشد کردند.

وی تصریح کرد: بیایید هر روزمان را با تاسی از شهدا آغاز کنیم و دانشجویی از جنس علی محمدی، شهریاری، احمدی روشن و... باشیم و به فرموده مقام معظم رهبری، شما دانشجویان ستارگان درخشانی هستید، که آسمان آینده این کشور را نور باران کرده‌اید.

مدنی در پایان گفت: امید است در زیر سایه مهر پروردگار در این برهه از زمان که دشمن ذهن خلاق شما را هدف هجمه های بی وقفه فرهنگی اجتماعی خود قرار داده است مسیر صحیح را ادامه دهید و با الگوگیری از شهدای گرانقدر حرکتی عظیم و جهادی را در مسیر رشد و تعالی کشور ایجاد نمایید.

انتهای پیام/



پاسخی بگذارید