تاریخ : 1397/09/27 23:48
شناسه : 204929

مهدی غلامی_اراک شهری کارگری میباشد که افراد به طور میانگین تا بعدازظهر مشغول به کار می باشند و عده ی قابل توجهی هم بیشتر از این زمان فعالیت میکنند.

از آنجا که هر فردی نیاز به تفریح و گذراندن اوقاتی خوش برای بازسازی روحیه خسته خود دارد،در شهر اراک به دلیل نداشتن مجتمع های تفریحی مناسب وتاریکی سراسری بیشتر خیابانها افراد رضایتی از این شهر ندارند.

اگر شما در شب بخواهید برای گذراندن وقت در اراک به بیرون روید یک راهکار اینست که به رستورانها و کافی شاپهای این شهر سری بزنید ولی این امر همه اقشار را دربرنمیگیرد و به تنهایی نمیتواند پاسخگو نیاز افراد باشد.

از پارکهای اراک نیز تنها از بعضی از آنها میتوان استفاده کرد چراکه شرایط مناسبی ندارند و به خصوص در هوای سرد که اصلا امکان بهره بری از آنها نیست.

اما یک امر مشهود که با آن روبه رو هستیم تفریحی به نام دور دور خیابانها با اتومبیلهاست که امروزه به دلیل افزایش تعداد ماشینها ، این مهم رواج پیدا کرده لست.

در روزها و به خصوص شبها شاهد حضور جوانان زیادی در خیابانهای اصلی شهر هستیم که به دلیل نداشتن مکانی برای گذراندن وقت و تخلیه انرژی خود تنها به دور زدن خیابانها با ماشین شخصی خود مشغول هستند.

اما می بایست در این راستا تدبیری اندیشید چراکه این امر ضمن آلودگیهای ناشی از آن باعث بروز ناهنجاریهایی در جامعه میشود و در آینده نیز نداشتن مکانهای تفریحی مناسب ، خطرات بیشتر اجتماعی و فرهنگی را به وجود خواهد آورد.

انتهای متن/

پاسخی بگذارید