تاریخ : 1397/10/3 21:35
شناسه : 204988


شهردارپاکدشت گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری پاکدشت با استقرار اکیپ های متعدد در محله های پرتردد اقدام به آموزش مدیریت پسماند و جدا سازی پسماند خشک وتر نموده است.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، داریوش پازوکی رئیس شورای سازمان پسماند شهرداری پاکدشت ازجمع آوری روزانه15هزار تن پسماند خشک از سطح شهر پاکدشت خبر داد وگفت: درراستای جداسازی پسماند و جلو گیری از آلودگی محیط زیست از ابتدای تیر ماه سال جاری سازمان پسماند در حال اجرای طرح جداسازی پسماند خشک و تر و آموزش آن در محله های مختلف شهر  به خصوص شهرک های پر تردد نموده است.

شهردارپاکدشت گفت: طرح آموزش آشنای شهروندان با پسماند و اهمیت جداسازی آن و حفظ محیط زیست از انواع آلودگی از اقدامات مهمی است که از ابتدای تیر ماه در محله ها متعدد شهر واز ابتدای مهرماه در 50مدرسه شهر پاکدشت انجام شده و در حال پیگیری است.

پازوکی افزود:  ارائه کیسه های پارچه ای برای حذف کیسه های پلاستیکی با آرم سازمان پسماند و اهدای آن به شهروندان از دیگر اقداماتی است که این سازمان به عنوان طرح خانه به خانه در محله های مختلف شهر اجرای نموده است.

رئیس شورای سازمان پسماند شهرداری پاکدشت، از احداث 2غرفه بازیافت به صورت پایلوت در دوشهرک پر تردد خبرداد و بیان کرد: 2غرفه بازیافت نیز در دوشهرک پرتردد قائم و شهرک دانشگاه استقرار یافتند که شهروندان در قبال جداسازی پسماند خشک و تحویل آن به غرفه می توانند ازامکانات چون مواد شوینده و...ویا حتی نقدی بهره مند شوند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید